Náš partner pro povinné ručení pojišťovací auto makléř. www.auto-makler.cz
>>> více ... <<<
de vlajka Dnes je: neděle24.01.2021 :: Svátek má: Milena, zítra: Miloš   
VW OLDIES CLUB
Přihlásit se Uživatelské jméno: Heslo:
Registrace :: Ztracené heslo
Pro správné a funkční přihlášení je nutné mít ve svém prohlížeči zapnuté cookies!! Jak zapnout cookies?
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele!
 
Úvodní strana VW OLDIES CLUB Srazy STAŘEŠINEK Fórum Články Fotogalerie Kalendář Uživatelé Odkazy Kontakt VW Oldies on Google+ VW Oldies on FACEBOOK

Jiné weby

Náhodné foto

Návštěvy

ONLINE: 5

DNES: 79
CELKEM: 770435

Web spuštěn 20.1.07 22:00
Na nové adrese: 11.1.08 1:00

Uživatelé

Registrováno: 659
Přítomno: 0
Nejnovější: SLBD

ONLINE UŽIVATELÉ:

Rekordy návštěv:
Zároveň připojeno: 257
Za 1 den: 766
Zároveň přihlášených členů: 13
Motory s karburátorem - nastavení, odstranění závad
pohlavi Zruš.-Frogyman
Uživatel


Příspěvků: 27
Bydliště:
Kraj:
Neznamy stat
P.A.S.: 0


OFFLINE
Vytvořeno: 2008-01-12 14:14:22 :: Počet reakcí na téma: 16
Naposledy upravil: Petr914 2013-09-30 20:54:03. Celkem upraveno: 3x
Přesunul: Petr914 2013-09-30 20:54:03.
Buďte zdrávi všichni kdo na těchhle stránkách přihlášeni jste. Nedávno jsem si pořídil do mojí rodinky pašíků jednu B troječku která byla od výrobce osazena "Motůrkem" 1,6 ale nedostalo se jí toho požehnání přímého vstřikování, takže je to spíš taková větší škodovka ... co na tom to by mi ani tak nevadilo kdybych s ní neměl tolik problémů... Když je teplá, jde to .... ale jak od ní chci ráno aby nastartovala a jela tak je to hrůza, otáčky volnoběhu jsou někde kolem 400/min auto se celé klepe a když šlápnu na plyn, je to jako kdybych nastartoval tank... jedou 2 max. 3 válce a horkotěžko se dostane do větších otáček..... když se malinko zahřeje už se i chytnou ostatní válce, ale výkon nikde ... s potížema vyjedu z parkoviště a dojedu do práce, cestou se to zahřeje a docela to jde, mám pocit, jako by byl problém někde v palivové soustavě ( filtry, olej, kabely a svíčky jsou nové ) a nebo někde v zapalování, ale to si nemyslim, protože kdyby to bylo v zapalování, byly by problémy pořád ... a také se mi zdá že papá malinko více než by měl ... vychází mi to někam kolem 11 l / 100 Km ... jestli nemáte někdo nějaké rady, tipy, triky znalosti jak s tímhle pohnout, budu vám všem vděčný... jsem už takřka bezradný a většina místních mechaniků též, protože kamkoliv přijedu, neberou auta starší 15ti let a tohle je r.v. 89 mockrát vám všem děkuji a mějte se fajn ... ať vám to jezdí
PRODEJCE nemá k dispozici soukromé zprávy.
Kontakt jen přes email: none nebo přes telefon: 0
Předpokládej, že prodejce na toto forum nechodí, kontaktuj jej na některém z uvedených kontaktů!!

Odpověď v: Motory s karburátorem - nastavení, odstranění závad
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2122
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 18
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Zasláno: 2008-01-12 18:24:13
Problém může být v rozdělovači -> palce, víko rozdělovače... Nebo špatně nastavenej předstih.
A napadá mě taková maličkost - zkontroluj, jestli jsou svíčky dobře dotažený
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092
Odpověď v: Motory s karburátorem - nastavení, odstranění závad
pohlavi Zruš.-Frogyman
Uživatel


Příspěvků: 27
Bydliště:
Kraj:
Neznamy stat
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2008-01-13 12:43:05
čéče ty seš snad bůh bo co sem sundal rozdělovač a ty měděný kontakty kolem kterejch běhá palec sou úplně propálený... tak hnedka v pondělí du koupit nový... snad to bude ono ... a svíčky sem dotahoval silou celýho vepře :YES: takže uvidim jak to bude fachčit s tim novym víkem...... zatim dík, když na něco přijdu dám echo
PRODEJCE nemá k dispozici soukromé zprávy.
Kontakt jen přes email: none nebo přes telefon: 0
Předpokládej, že prodejce na toto forum nechodí, kontaktuj jej na některém z uvedených kontaktů!!
Odpověď v: Motory s karburátorem - nastavení, odstranění závad
pohlavi Zruš.-Frogyman
Uživatel


Příspěvků: 27
Bydliště:
Kraj:
Neznamy stat
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2008-01-14 18:02:56
tak problém přetrvává vyměnil jsem víko na rozdělovači i palec ... a strejda mi seřídil předstih .. prej sem ho měl i tak dobrej ... ale říkal že prej je z vejfuku cejtit že mám moc bohatou směs, že by to chtělo seštelovat karburátor .... nevíte náhodou někdo jak by se to dalo udělat ?? ... vim že je to podobný jako u škodovka .. 2 šrouby vzduch/benzín, ale potřeboval bych vědět kolik otáček kterýho šroubu .. nevíte někdo kde se to dá zjistit když člověk nemá knížku ??
PRODEJCE nemá k dispozici soukromé zprávy.
Kontakt jen přes email: none nebo přes telefon: 0
Předpokládej, že prodejce na toto forum nechodí, kontaktuj jej na některém z uvedených kontaktů!!
Odpověď v: Motory s karburátorem - nastavení, odstranění závad
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2122
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 18
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Zasláno: 2008-01-14 19:18:19
Frogyman: Podívej se do levého sloupce, jak je navigace na tomto webu -> je tam manuál (příručka Jak na to?) na B3 Možná tam najdeš odpověď. Akorát je to v polštině, ale dá se to přelouskat
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092
Odpověď v: Motory s karburátorem - nastavení, odstranění závad
pohlavi beavel
Ikonka uživatele beavel
Uživatel


Příspěvků: 23
Bydliště: HK
Kraj:
Neznamy stat
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2008-01-15 11:09:18
Nejsem expert, ale vesmes bych to videl ve smesi.
Hodne stesti
VeeDubs wanted.
PROFIL :: FOTOGALERIE
Odpověď v: Motory s karburátorem - nastavení, odstranění závad
pohlavi Zruš.-Frogyman
Uživatel


Příspěvků: 27
Bydliště:
Kraj:
Neznamy stat
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2008-01-16 17:21:51
joo do toho manuálu sem koukal .. asi 2 hodiny sem se pokoušel něco najít, ale ničemu nerozumim a navíc sem tam nikde neviděl něco co by se podobalo štelování karburátoru ... jak říká beavel .. bude moc bohatá .. a myslim že nefunguje sytič .. páč otáčky volnoběhu sou stejný jak na studenym tak na teplym motoru .... tak nevim .. zkusim nějakej autorizovanej servis...
PRODEJCE nemá k dispozici soukromé zprávy.
Kontakt jen přes email: none nebo přes telefon: 0
Předpokládej, že prodejce na toto forum nechodí, kontaktuj jej na některém z uvedených kontaktů!!
Odpověď v: Motory s karburátorem - nastavení, odstranění závad
pohlavi Zruš.-paja



Příspěvků: 1
Bydliště:
Kraj: Plzeňský
CR vlajka
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2008-01-18 03:00:41
Frogyman: Ja mel podobnej problem a nakonec to byl vadnej kabel ke svicce. Jezdilo to na 3 valce a kdyz se to ohralo tak i na 4 (nekdy). Papalo to take vic nez bylo zdravo. A co to delalo za blesky okolo civky, kdyz se nemela kam vybijet.

Promer si kabely mely by mi odpor neco okolo 50-200 kOhm.

P@ja

PRODEJCE nemá k dispozici soukromé zprávy.
Kontakt jen přes email: pjindragmail.com nebo přes telefon:
Předpokládej, že prodejce na toto forum nechodí, kontaktuj jej na některém z uvedených kontaktů!!
Odpověď v: Motory s karburátorem - nastavení, odstranění závad
pohlavi Zruš.-Frogyman
Uživatel


Příspěvků: 27
Bydliště:
Kraj:
Neznamy stat
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2008-01-18 15:40:18
Kabely, svíšky, palec a víko na rozdělovači jsou nové ..... mám pocit že se to uchlastává páč když třeba trošku jedu jako že s velkym výkonem a pedálem tak na půl cesty a pak třeba zastavim tak to chcípá..... takže buď je někde ucpanej vzduch, bo tam de moc béňa...
PRODEJCE nemá k dispozici soukromé zprávy.
Kontakt jen přes email: none nebo přes telefon: 0
Předpokládej, že prodejce na toto forum nechodí, kontaktuj jej na některém z uvedených kontaktů!!
Odpověď v: Motory s karburátorem - nastavení, odstranění závad
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2122
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 18
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Zasláno: 2008-01-18 17:25:51
anebo někde může být ještě falešnej vzduch...
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092
Odpověď v: Motory s karburátorem - nastavení, odstranění závad
pohlavi Passta
Ikonka uživatele Passta
Uživatel


Příspěvků: 27
Bydliště: Deblín
Kraj: Jihomoravský
Neznamy stat
P.A.S.: 6


OFFLINE
Zasláno: 2008-01-19 08:13:44
Podle toho co popisuješ to vypadá na problém v karburátoru. Najdi si někoho v okolí kdo umí dělat Favority, protože ty měli stejnej karbec. Nejspíše to bude závada v objemovém ovladači sytiče(pull-down) a nastavení vzduchové přívěry. A rozhodně celej zkontrolovat, vyčistit a seřídit.
PROFIL :: FOTOGALERIE


Naši partneři

Dostupnost podle Monitoring-serverů.cz
 
Copyright © VW OLDIES club o.s. :: V roce 2009 vytvořil Ferror - ferror( at )seznam.cz
Icons from: http://www.famfamfam.com , http://grafika.profitux.cz