Náš partner pro povinné ručení pojišťovací auto makléř. www.auto-makler.cz
>>> více ... <<<
de vlajka Dnes je: pátek 14.08.2020 :: Svátek má: Alan, zítra: Hana   
VW OLDIES CLUB
Přihlásit se Uživatelské jméno: Heslo:
Registrace :: Ztracené heslo
Pro správné a funkční přihlášení je nutné mít ve svém prohlížeči zapnuté cookies!! Jak zapnout cookies?
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele!
 
Úvodní strana VW OLDIES CLUB Srazy STAŘEŠINEK Fórum Články Fotogalerie Kalendář Uživatelé Odkazy Kontakt VW Oldies on Google+ VW Oldies on FACEBOOK

Jiné weby

Náhodné foto

Návštěvy

ONLINE: 5

DNES: 67
CELKEM: 748526

Web spuštěn 20.1.07 22:00
Na nové adrese: 11.1.08 1:00

Uživatelé

Registrováno: 657
Přítomno: 0
Nejnovější: Adellys

ONLINE UŽIVATELÉ:

Rekordy návštěv:
Zároveň připojeno: 257
Za 1 den: 766
Zároveň přihlášených členů: 13
Vada motoru 2.0
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2121
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 18
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Vytvořeno: 2010-02-18 08:21:55 :: Počet reakcí na téma: 24
PEPAJSX napsal

mám passata b3 r.v.92 obsah 2.0 benzín a jsem hotovej s toho jak to auto žere 23l/100km je to moc a nevím čim to je akorát vím že mi jde z výfuku bílej kouř, ale myslíte že to je těsněním pod hlavou že to má tak velkou spotřebu???jo a blbnou mi volnoběh vždycky se zvedne a zase ubere automaticky ale jen když je teplý motor, ještě já na něm mám 4-bodový vstřikování a mám ještě jeden motor a na něm je 1-bodový vstřikování šlo by to přehodit??? velice Vám předem děkuji za odpověď
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092

Odpověď v: Vada motoru 2.0
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2121
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 18
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Zasláno: 2010-02-18 08:36:03
Zdravím,
skutečně se může jednat o vadu těsnění pod hlavou, nebo prasklou hlavu a do spalovacího prostoru se dostává voda. V tom případě by ale ubývala voda (a pravděpodobně by byly značně natlakované hadice)

Další možností je, že se do spalovacího prostoru dostává příliš mnoho oleje (znatelně by ubýval). To může mít několik příčin - ať už vyjeté válce či sjeté (zapečené) kroužky, nebo nefungující simerinky ventilů.
Při otevření víčka motoru by měl ven jít pouze vzduch maximálně s několika malinkými kapkami oleje. Jestli jdou ven i splodiny, pak jednoznačně kroužky nebo válce.

Jestli má motor najeto přes 400tkm, a vodní okruh je v pořádku, tak je to hodně na zvážení, zda se vyplatí ještě motor opravovat.

Kombinace jednobodu a tyřbodu je možná. Nevim přesně jak je to u B3, ale vstřikovače 4bodu asi budou v hlavě - potom by mělo jít použít vše z druhého motoru, jen samotná hlava by musela být původní. (Jestli jsou v tělese sání, pak jde nahradit i hlava).
Záměna 4bodu za jednobod je malinko obtížnější, je k tomu zapotřebí elektroinstalace (nevím v jakém rozsahu) a díly zajišťující dodávku paliva pro jednobod

připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092
Odpověď v: Vada motoru 2.0
pohlavi pepajsx
Uživatel


Příspěvků: 12
Bydliště: Březová
Kraj: Karlovarský
CR vlajka
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2010-02-18 11:38:39
Mno Voda se mi strácí, ale myslíte si že to není problém v lambdasondě? ale rychle se mi voda neztrácí, když najedu 20 km tak pak musim dolít
mno jo přez zimu sem nedal fridex a od té doby mi to začlo hodně řrát paliva.a ještě myslíte, že bych mohl použít z druhého motoru těsnění pod hlavu?
nemám peníze na nový.
PROFIL :: FOTOGALERIE
Odpověď v: Vada motoru 2.0
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2121
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 18
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Zasláno: 2010-02-18 12:52:21
Za těch 20km klesne voda od MAX do MIN? Jestli ano, tak to se ztrácí zatraceně rychle!

Lambda může být taky KO, ale v tomhle motoru je jinej problém, vážnější.

Těsnění je vždy jen jednorázové, takže jej přehodit nelze

Samotné těsnění vyjde cca kolem 1000Kč
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092
Odpověď v: Vada motoru 2.0
pohlavi pepajsx
Uživatel


Příspěvků: 12
Bydliště: Březová
Kraj: Karlovarský
CR vlajka
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2010-02-22 11:48:11
Děkuju Vám mockrát za rady.A přeju Vám vše dobré s autem!
PROFIL :: FOTOGALERIE
Odpověď v: Vada motoru 2.0
pohlavi pepajsx
Uživatel


Příspěvků: 12
Bydliště: Březová
Kraj: Karlovarský
CR vlajka
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2010-02-23 20:47:34
Tak sem sundal hlavu a zjistil jsem že mi šla do jednoho válce voda.

PROFIL :: FOTOGALERIE
Odpověď v: Vada motoru 2.0
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2121
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 18
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Zasláno: 2010-02-23 22:30:30
A je to těsněním, nebo hlavou?
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092
Odpověď v: Vada motoru 2.0
pohlavi pepajsx
Uživatel


Příspěvků: 12
Bydliště: Březová
Kraj: Karlovarský
CR vlajka
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2010-02-24 16:56:17
Pořádně sme prohlídli hlavu, ale vypadalo to na prasklinu. Nakonec to byl jen škrábanec tak sme očistili šmirglem celou hlavu a vypadá dobře.
Ale jak mi to zamrzlo tak se to zřejmě nějak roztáhlo a podfukoval mi jeden válec, zde sem uložim fotky z mýho Passata. A chtěl jsem se zeptat
na výměnu bloku, že bych dal mojí hlavu na 1.8 blok motoru abych si snížil z 2.0 na 1.8 jestzli to lze?Díky za odpověď
PROFIL :: FOTOGALERIE
Odpověď v: Vada motoru 2.0
pohlavi pepajsx
Uživatel


Příspěvků: 12
Bydliště: Březová
Kraj: Karlovarský
CR vlajka
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2010-02-24 17:18:21
A vyměnit sací potubí 4-bodový vstřik za 1.8 1-bodový nelze protože je tam jinak posatený sání.
PROFIL :: FOTOGALERIE
Odpověď v: Vada motoru 2.0
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2121
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 18
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Zasláno: 2010-02-25 22:17:45
Hlavu doporučuji nechat natlakovat - prasklina nemusí být rozeznatelná pouhým okem, popřípadě může být i jinde. Jestli vada nebyla očividně v těsnění, pak tlaková zkouška může ušetřit spoustu starostí.

Motory v B3, obzvláště benzinové neznám dostatečně na to, abych mohl spolehlivě říct, že to půjde - pokud je stejné vrtání, pak to pravděpodobně pujde. Doporučuji v tomhle dotazu kontaktovat uživatele Passta - ten ty motory zná lépe
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092
Odpověď v: Vada motoru 2.0
pohlavi Passta
Ikonka uživatele Passta
Uživatel


Příspěvků: 27
Bydliště: Deblín
Kraj: Jihomoravský
Neznamy stat
P.A.S.: 6


OFFLINE
Zasláno: 2010-02-28 15:50:02
Já bych začal takhle. Každá činnost má své zákonitosti a postupy.
Tak když už je hlava dole a na těsnění není zřetelně vidět poškození (kolem plechových kroužků, prasklina ofoukání atd.), tak hlavu nechat natlakovat a zbrousit. Vždy to nechat na někom, kdo je na to vybavený a zabývá se tím, ne šmirglem Nějaké přehazování zásadních dílů motoru (blok, hlava) mezi motory různého objemu není řešení. Rozhodně ne hlavu 2,0 na blok z 1,8, když 1,8 má menší vrtání jak 2,0.
Pak zkontrolovat blok, jak jsem pochopil motor byl zamrzlý, může být prasklý, možná i ve válci. Pokud je prasklý, nemá smysl dál pokračovat s hlavou. Nejlevnější varianta potom je, koupit jiný motor, samo ten stejný typ co v autě je.

Proč chceš snižovat objem motoru?

PROFIL :: FOTOGALERIE


Naši partneři

Dostupnost podle Monitoring-serverů.cz
 
Copyright © VW OLDIES club o.s. :: V roce 2009 vytvořil Ferror - ferror( at )seznam.cz
Icons from: http://www.famfamfam.com , http://grafika.profitux.cz