Náš partner pro povinné ručení pojišťovací auto makléř. www.auto-makler.cz
>>> více ... <<<
de vlajka Dnes je: pátek 14.08.2020 :: Svátek má: Alan, zítra: Hana   
VW OLDIES CLUB
Přihlásit se Uživatelské jméno: Heslo:
Registrace :: Ztracené heslo
Pro správné a funkční přihlášení je nutné mít ve svém prohlížeči zapnuté cookies!! Jak zapnout cookies?
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele!
 
Úvodní strana VW OLDIES CLUB Srazy STAŘEŠINEK Fórum Články Fotogalerie Kalendář Uživatelé Odkazy Kontakt VW Oldies on Google+ VW Oldies on FACEBOOK

Jiné weby

Náhodné foto

Návštěvy

ONLINE: 6

DNES: 67
CELKEM: 748526

Web spuštěn 20.1.07 22:00
Na nové adrese: 11.1.08 1:00

Uživatelé

Registrováno: 657
Přítomno: 0
Nejnovější: Adellys

ONLINE UŽIVATELÉ:

Rekordy návštěv:
Zároveň připojeno: 257
Za 1 den: 766
Zároveň přihlášených členů: 13
Vstřikovací čerpadlo B3 1,9TD r.v. 1993
pohlavi fero613
Uživatel


Příspěvků: 3
Bydliště: Žilina
Kraj: Žilinský
SR vlajka
P.A.S.: 0


OFFLINE
Vytvořeno: 2009-11-11 19:57:06 :: Počet reakcí na téma: 4
Naposledy upravil: Petr914 2013-01-27 21:06:22. Celkem upraveno: 1x
Mám vsrekovacie čerpaddlo po GO a je na ňom jedna cievka a neviem na čo slúži. Čerpadlár mi povedal že je to úrýchľovač štartu! Neviem však ako má byť zapojená. keď je pod prúdom tak jadro sa vysunie von a zatvorí kanálik čo ide potrubím od dopravného čerpadla. Poraďťe mi prosím. Ďakujem.
Přílohy k příspěvku
Nahrál(a): fero613 :: 2009-11-11 00:00:00 :: Velikost: 708.8 kB :: 2x
Nahrál(a): fero613 :: 2009-11-11 00:00:00 :: Velikost: 743.7 kB :: 0x
Nahrál(a): fero613 :: 2009-11-11 00:00:00 :: Velikost: 705.7 kB :: 0x
Nahrál(a): fero613 :: 2009-11-11 00:00:00 :: Velikost: 864.9 kB :: 0x
PROFIL :: FOTOGALERIE

Odpověď v: Vstřikovací čerpadlo B3 1,9TD r.v. 1993
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2121
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 18
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Zasláno: 2009-11-11 22:38:57
Pokud je to jak říkáš - urychlení startu, pak bych to viděl na pžipojení k + co jde na cívku startéru (při startování ventil zavře - rychlejší dosažení pracovního tlaku čerpadla)

Zkoušel jsi rozdíl mezi studeným startem s a bez připojenýho ventilu ?
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092
Odpověď v: Vstřikovací čerpadlo B3 1,9TD r.v. 1993
pohlavi fero613
Uživatel


Příspěvků: 3
Bydliště: Žilina
Kraj: Žilinský
SR vlajka
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2009-11-12 05:24:27
Štartuje úplne rovnako so zapojenou cievkou, ako aj bez nej. Pred opravou čerpadla som mal tú cievku pripojenú na napätie spolu so stop cievkou. Motor jednoznačne šľape lepšie keď je cievka pripojená. Neviem práve či to s tým súvisí, pretože je to môj prvý diesel, ale zhruba po 15000km ako som pripojil tú cievku na napätie mi začalo tiect vstrekovacie čerpadlo a musel som ho dať opraviť. Na emisnej som skúšal emisie a nebol rozdiel pri zapojenej alebo odpojenej cievke.
PROFIL :: FOTOGALERIE
Odpověď v: Vstřikovací čerpadlo B3 1,9TD r.v. 1993
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2121
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 18
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Zasláno: 2009-11-12 08:27:45
Jestli jde motor líp s připojenou, tak ji připoj ničemu by to nemělo škodit. Až budu mít tu možnost, tak se podívám na tatově transporteru, jak to má připojený (jestli to vystopuju)

Jinak t ože ti to čerpadlo začlo týct byla jen náhoda... začo by téct tak jako tak
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092
Odpověď v: Vstřikovací čerpadlo B3 1,9TD r.v. 1993
pohlavi fero613
Uživatel


Příspěvků: 3
Bydliště: Žilina
Kraj: Žilinský
SR vlajka
P.A.S.: 0


OFFLINE
Zasláno: 2009-11-12 10:55:37
Tak so to znovu pripojil uvidím čo to urobí.
Trubka čo ide od cievky ku saniu čerpadla je prepojená so sanim nafty, lebo keď som cievku vykrútil a začal so pumpovať ručným čerpadlom, tak z trubky okamžite tiekla nafta.
Keď je cievka zapnutá, vysunie jadro a uzavrie vstupný kanálik ku trubke. Pravdepodobne sa týmto prepojom vracia nafta od elementov čerpadla nazad do sania podávacieho čerpadla. V čerpadle pri elementoch sa tým zväčší tlak nafty.
PROFIL :: FOTOGALERIE


Naši partneři

Dostupnost podle Monitoring-serverů.cz
 
Copyright © VW OLDIES club o.s. :: V roce 2009 vytvořil Ferror - ferror( at )seznam.cz
Icons from: http://www.famfamfam.com , http://grafika.profitux.cz