Náš partner pro povinné ručení pojišťovací auto makléř. www.auto-makler.cz
>>> více ... <<<
de vlajka Dnes je: neděle24.01.2021 :: Svátek má: Milena, zítra: Miloš   
VW OLDIES CLUB
Přihlásit se Uživatelské jméno: Heslo:
Registrace :: Ztracené heslo
Pro správné a funkční přihlášení je nutné mít ve svém prohlížeči zapnuté cookies!! Jak zapnout cookies?
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele!
 
Úvodní strana VW OLDIES CLUB Srazy STAŘEŠINEK Fórum Články Fotogalerie Kalendář Uživatelé Odkazy Kontakt VW Oldies on Google+ VW Oldies on FACEBOOK

Jiné weby

Náhodné foto

Návštěvy

ONLINE: 6

DNES: 79
CELKEM: 770435

Web spuštěn 20.1.07 22:00
Na nové adrese: 11.1.08 1:00

Uživatelé

Registrováno: 659
Přítomno: 0
Nejnovější: SLBD

ONLINE UŽIVATELÉ:

Rekordy návštěv:
Zároveň připojeno: 257
Za 1 den: 766
Zároveň přihlášených členů: 13
Výměna vstřikovacího čerpadla
pohlavi rasto1
Ikonka uživatele rasto1
Uživatel


Příspěvků: 10
Bydliště: zvolen
Kraj: Banskobystrický
SR vlajka
P.A.S.: 0


OFFLINE
Vytvořeno: 2013-01-05 17:57:25 :: Počet reakcí na téma: 1
Naposledy upravil: Petr914 2013-01-27 21:08:16. Celkem upraveno: 1x
Přesunul: Petr914 2013-01-27 21:08:16.
Zdravim chalani chcem sa opytat idem menit vstrekovacie cerpadlo lebo odislo mam druhe po generalke chcem sa opytat co mam robit na co si dat pozor pri zakladani ako mam pootocit koleso na cerpadle alebo ako ho dat na znaky pred tym ako ho osadim a dam rozvodovy remen.je to 1.6TD.59kw,za rady vopred dakujem.


rasto
PROFIL :: FOTOGALERIE

Odpověď v: Výměna vstřikovacího čerpadla
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2122
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 18
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Zasláno: 2013-01-05 21:48:33
1) otoč motorem na horní úvrať prvního válce: v okénku na převodovce bys měl vidět proti čipce 0; když sundáš víko ventilů, tak vačka by zadním výřezem měla být rovnoběžně s hranou hlavy. Koukni se potom, kde je znak na čerpadle proti znaku na oplechování a to si pamatuj (vyfoť). Zároveň si naznač přibližně úhel natočení čerpadla, na tento úhel dáš i náhradní
2) povol středovou matku na čerpadle (předpokládám, že není kolo přidělané 3 šrouby, ale drží jen na středové matce). Nejlépe povolíš, když zařadíš 5.
3) vrať motor na značky
4) povol napínák, sundej řemen, stáni stahovákem kolo z čerpadla
5) vyměň čerpadlo
6) nastav motor na značky, nasaď řemen, napni řemen
7) zkontroluj, zda je motor (i čerpadlo) na značkách, pokud něco nesedí, povol čemen, přesaď, zkontroluj...
8) pomocí goly otoč několikrát motorem - pokud jsi sesadil špatně a opře se, pak to tím zjistíš, startérem bys motor zničil. Následně ještě jednou zkontroluj, jestli značky sedí
9) nasaď víko ventilů a hurá do toho...

TIP: pokud řemen k řemenicím připoutáš stahovacími pásky a následně řemenici čerpadla budeš např. gumicukem táhnout směrem od motoru, nerozhodíš si nastavení rozvodů a odpadá tak jejich nastavování, sundání víka ventilů a podobně...

Pokud je řemenice připevněna 3šrouby a úhel čerpadla je pevně dán, je vše jinak a jednodušší... Jestli to tak je, tak řekni a popíšu ti co a jak...

Budu rád, když z té akce uděláš pár fotek a pak je tu zveřejníš... Kdyby byl nějaký problém nebo nejasnost při akci, telefon na mě tu je...
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092


Naši partneři

Dostupnost podle Monitoring-serverů.cz
 
Copyright © VW OLDIES club o.s. :: V roce 2009 vytvořil Ferror - ferror( at )seznam.cz
Icons from: http://www.famfamfam.com , http://grafika.profitux.cz