![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
N | N | 3 | ||||
N | 5 | 6 | 7 | 8 | N | 10 |
11 | 12 | N | S | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | N | 22 | S | 24 |
S | N | 27 | N | 29 | 30 | 31 |
N = Narozeniny S = Svátek A = Akce, upozornění |
Náhlé zastavení běhu motoru (relé,imobilizer...) | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2122 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 18 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Vytvořeno: 2011-06-26 12:56:52 :: Počet reakcí na téma: 34 Naposledy upravil: Petr914 2013-02-13 02:36:20. Celkem upraveno: 4x Přesunul: Petr914 2013-01-10 17:17:04. | |
...editace názvu vlákna a přesun do všeobecné techniky...Petr914... Zdravím pánové, nemáte někdo zkušenost s vadou na G3 1.8 55kW: čas od času za jízdy zdechne a chvíli nejde nastartovat. Vzhledem k tomu, jak chcípne, nejde o čerpadlo (auto se nedusí, motor nemá doběh "na páry") Auto není moje, jen hledám závadu - chcíplo mi to jen jednou a naskočilo mocrychle, než abych mohl něco naměřit. Lambda je zřejmě KO, ale by neměla být souvislost při odpojení čidla teploty otáčky klesnou, tedy to téměř můžu taky vyškrtnout Nějaké nápady? | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Náhlé zastavení běhu motoru (relé,imobilizer...) | |
---|---|
![]() ![]() Uživatel ![]() Příspěvků: 693 Bydliště: Kočí u Chrudimi Kraj: Pardubický ![]() P.A.S.: 4 Auta: Passat B2 Variant 1,6TD Trend 1.6 TD CY passat B2 Coupé 1.6 D JK OFFLINE | |
Zasláno: 2011-06-26 20:23:36 | |
Jirko,určitě to má imob. od spínací skříňky vede kablík k imobilizéru,častá závada tohodle kablíku vede ke zdechávání nebo naopak k nenastartování a to opakovaně,ale zcela chaoticky. třešnička navrch-kablík stojí cca 150kč a je identický s kablíkem z Octavie | |
když mi má hrabat,tak jedině všema čtyřma | |
![]() |
Odpověď v: Náhlé zastavení běhu motoru (relé,imobilizer...) | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2122 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 18 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2011-06-26 20:58:13 | |
Ne, tohle IMO nemá.. | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Náhlé zastavení běhu motoru (relé,imobilizer...) | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2011-06-27 04:03:55 | |
...relé... | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Náhlé zastavení běhu motoru (relé,imobilizer...) | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2122 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 18 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2011-06-27 15:09:25 | |
To mě napadlo taky, ale jediný relé co tam je, tak je pro benzinový čerpadlo a je to klasický "pouzerelé" bez tišťáku a je v pořádku... Nemluvě o tom, že jak říkám - dojde k odstavení celý ŘJ, nikoliv jen relé čerpadla... Ale je možné, že je tam ještě jiné relé, mimo reléovou skříň, o kterém nevim? | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Náhlé zastavení běhu motoru (relé,imobilizer...) | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2011-06-27 21:18:56 | |
...já mam z levý strany řidiče u pojistek relátek asi 12...to mi neřikej...že 55 kW má jedno... ...co to dělá?...spadnou všechny rafičky a chcípne motor?... | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Náhlé zastavení běhu motoru (relé,imobilizer...) | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2122 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 18 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2011-06-27 21:38:11 | |
Bohužel za jízdy se mi to nestalo, takže nevim... majitel je tak skvělý pozorovatel, že vím o nic víc... "prostě to zastaví" 12 relátek tam není ani omylem.. asi 5, z toho po vytažení jen jednoho potor chcípne (protože se vypne čerpadlo) | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Náhlé zastavení běhu motoru (relé,imobilizer...) | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2011-06-27 21:59:55 | |
...já todle řešil před x lety na svym autě... ...jedu...předjíždim...spadnou rafičky...konečná...fantastický zážitky to byly... ...asi rok sem měl vzteky rudo před očima...protože todle je fakt závada na zabití... ...no a pak sem se dostal k totožnýmu autu...začal prohazovat relé...a za chvíli sem byl v cíli...studenej spoj na jednom z relátek...shodou okolností to bylo jediný,který nebylo Made in Germany...anóbrž Made in Taiwan...a letělo hodně daleko... ...díky tomu,že to byl studeňák...tak se to projevovalo takhle debilně...krátkodobě a jen občas... ...v tu chvíli sem si ale musel položit logickou otázku a sice "kterej debil dokázal vymyslet elektrickej obvod,kterej vyřadí auto v chodu tak,že to auto přestane fungovat"(vyřadí to servo...brzdy a motor)...to dokáže jenom skutečnej dement a je to pro fabriku Volkswagen něco...k čemu by při kvalitě aut,který vyráběj...respektive vyráběli...nemělo nikdy dojít... ...na závěr sem usoudil...že všechny VW vyrobený po roce 1991 sou namašlený m.dky...se kterejma už nikdy nechci mít nic společnýho... ...na druhou stranu 1.8 55 kW je asi nejlepší benzinovej motor...společně s 1.6 51/55 kW... ...1.6 je ekonomická...ale 1.8 s timdle výkonem je věčná...má tak trochu dieselovou charakteristiku... | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Náhlé zastavení běhu motoru (relé,imobilizer...) | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2122 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 18 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2011-06-27 23:35:59 | |
Mě se dneska z něj podařilo víceméně vytáhnout, že se to stává po delším stání a krátké jízdě - možná souvislost s teplotou... | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Náhlé zastavení běhu motoru (relé,imobilizer...) | |
---|---|
![]() Uživatel Příspěvků: 50 Bydliště: Aš Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 0 OFFLINE | |
Zasláno: 2011-06-28 08:28:43 | |
Jo,mně se tohle dělo normálně,jedeš,klekne palivoměr,hodiny,tachometr, teploměr a nakonec i jiskra ![]() | |
![]() |
Odpověď v: Náhlé zastavení běhu motoru (relé,imobilizer...) | |
---|---|
![]() ![]() moderátor Příspěvků: 396 Bydliště: rakovnicko Kraj: Středočeský ![]() P.A.S.: 1 Auta: golf (19/mk2) 1.8 gx passat (3a5/b4) 2.9 abv OFFLINE | |
Zasláno: 2013-01-10 17:56:17 | |
mě se stalo něco stejného nebo minimálně podobného, auto jelo, pak chcíplo a zachvíly zas jelo. v mém případě to bylo nějaké čidlo v rozdělovači, dal jsem jinej a je po problému. | |
nevím,neznám,neumím ![]() | |
![]() |