![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
NS | 2 | |||||
S | 4 | 5 | S | S | N | N |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | N | SA | 20 | S | 22 | 23 |
24 | NS | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
N | ||||||
N = Narozeniny S = Svátek A = Akce, upozornění |
1987 - VW Passat 32B 1.8i Sedan | |
---|---|
![]() člen clubu ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 294 Bydliště: praha radotin Kraj: Středočeský ![]() P.A.S.: 6 Auta: Passat 32B GT 1.8 i JN Passat 32B sedan 1.8 i JN Passat 32B Coupe 1.8 DS Passat 32B variant 1.8 i JN OFFLINE | |
Vytvořeno: 2013-04-09 19:27:40 :: Počet reakcí na téma: 60 Naposledy upravil: Petr914 2013-04-11 02:10:58. Celkem upraveno: 2x | |
Ahoj, rád bych vám zde představil moje auto VW Passat 32B 1.8 Benzín z roku 1987. Všechny základní informace o tomto autě najdete v u mého profilu v sekci auta (TENTO_WEB: ?f=10&u=1129&a=3&auto=84 ) | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1987 - VW Passat 32B 1.8i Sedan | |
---|---|
![]() člen clubu ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 294 Bydliště: praha radotin Kraj: Středočeský ![]() P.A.S.: 6 Auta: Passat 32B GT 1.8 i JN Passat 32B sedan 1.8 i JN Passat 32B Coupe 1.8 DS Passat 32B variant 1.8 i JN OFFLINE | |
Zasláno: 2014-03-26 19:13:09 | |
kluci je to tak benzinovej krám B2 s Jetronicem má vždy čerpadlo v nádrži asi jediný auto na světě nevím ![]() páč jsem měl 2 Audi s K-Jet a ty měly čerpadla jako Golfy před zadní nápravou,takže je to vyloženě libovka Passatů ![]() | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1987 - VW Passat 32B 1.8i Sedan | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2127 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 19 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2014-03-30 22:42:31 | |
Ták jsem to zkouknul a je to jak jsem psal - na 5. vstřik jde vodič ze startéru. Měl jsem trochu "volna", tak jsem trochu pročistil škrtící klapky... houpání a problémy s teplým startem ale neustaly. budu muset ještě kouknout na bohatost směsi (DSPSN, TAZ: nesahali jste na štelování bohatosti na váze vzduchu? ) a zkontrolovat znova těsnosti na podtlacích | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1987 - VW Passat 32B 1.8i Sedan | |
---|---|
![]() člen clubu ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 294 Bydliště: praha radotin Kraj: Středočeský ![]() P.A.S.: 6 Auta: Passat 32B GT 1.8 i JN Passat 32B sedan 1.8 i JN Passat 32B Coupe 1.8 DS Passat 32B variant 1.8 i JN OFFLINE | |
Zasláno: 2014-03-31 14:57:42 | |
no to jsem nestihl,dal jsem výfuk,vodní pumpu,dodělal svícení a nic jiného myslím že jarda říkal něco o výměně rozdělovače páč mu to nejelo a tak jak se hcová se choval i u mě ale nejezdil jsem takže nevím | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1987 - VW Passat 32B 1.8i Sedan | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2014-03-31 17:54:23 | |
...tlak paliva a všechny periferie,který ho regulujou nebo "hlídaj"... ...kolísání na volnoběhu dělá ráda na 99% váha vzduchu... ...a mrkni se na všechny podtlaky...předevšim pak na hadici pro brzdovej posilovač...ale to by se nehoupalo...to by se spíš hádalo... ...P.S...že je to připojený na starter neni třeba psát v každým příspěvku...já ti to věřim a textu na minulý straně i píšu - Kaltstartventil - Klemme 50 na starteru... ...zkus to od starteru odpojit až budeš startovat hodně studenej a motor by měl mít znatelně nižší otáčky než mít má...protože jak to odpojíš...vyřadíš Kaltstartventil z činnosti a ten palivo neobohatí...tim prověříš že ti Kaltstartventil maká a zároveň zjistíš zda má na kolísání volnoběhu vliv... | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1987 - VW Passat 32B 1.8i Sedan | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2127 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 19 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2014-03-31 21:34:18 | |
Tlak paliva kontrolovat musím... váha vzduchu je čistá, chodí bez problémů.... takže spíše nastavení bohatosti směsi štelovacím šroubkem Podtlaky jsou jasný, prblém jsem tam ale zatím nenašel.. budu muset zkusit někde sehnat tyhle blbosti jako "náhraní" Na to stačí odpojit štekr z 5. vstřiku... a to byla jedna z prvních věcí, které jsem zkoušel, včetně čidel... | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1987 - VW Passat 32B 1.8i Sedan | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2014-04-01 16:39:20 | |
...jj...samozžejmě že to stačí odpojit tam...kde je to jednodušší... ![]() ...ohledně těch ptákovin...který vskutku potřebuješ dvakrát...začni právě váhou vzduchu s rozdělovníkem paliva... ...ale bacha na to Jirko...nerozjížděj žádný akce ve smyslu škrtících klapek sání(tos udělal správně)...ohledně tý váhy NIKDY nedemontuj rozdělovník paliva...a i na ostatní komponenty buď vopatrnej... ...mě to ale fungovalo tak...že když byla váha vzduchu OK...vrazil sem jí tam a auto šlo jak hodiny...čili to chce trefit na skutečně solidní kousek a pak všechny problémy zmizí... ...dalších X váh vzduchu sme na to osadili...špatně...štelovali tísíc dnů a tisíc nocí...špatně...pak sme popadli tu jedinou funkční...dali jí tam...a auto okamžitě běželo jako hrom... ...poslechni zkus to řešit se Schmidtlou... | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1987 - VW Passat 32B 1.8i Sedan | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2127 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 19 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2014-04-01 21:15:45 | |
jestli se k tomu dostanu.. začínají mi dvanáctky... zas... | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1987 - VW Passat 32B 1.8i Sedan | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2014-04-01 21:23:15 | |
...aha...tak to je radost... ![]() ...tak ať ti to rychle uteče...aby ses moh zase věnovat něčemu normálnímu... ![]() | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1987 - VW Passat 32B 1.8i Sedan | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2127 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 19 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2014-08-27 21:57:09 | |
Se Schmidtlou jsme toho moc nevyřešili. Ale pr ojistotu přibyl další háček, který může mít fatální vliv na kvalitu startování i provozu jako takového: teče benzín z trubiček. Nevýhova systému palivového filtru a zásobníku tlakup od podlahou auta - železné trubičky mezi nádrží a těmito komponenty mají několik vrstev rzi a jedna z nich se již odporoučela. Nemá někdo v garáži? | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1987 - VW Passat 32B 1.8i Sedan | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2014-08-28 00:07:52 | |
...čoveče to nemam...ale ty trubky by neměl bejt problém udělat stejně jako trubky brzdový...samozřejmě ale s odpovídajícím vnitřním průměrem... ...hrál sem si s hodně podobným systémem vsřikování(KE Jetronic) na allardovo G2 a houpání řešilo přesný seřízení CO na váze vzduchu v kombinaci se šroubem volnoběžnejch otáček...vydrželo to myslim tejden...než se to zase rozházelo... ![]() ...je to prostě radost a dlužno říct...že ze všech těch kravin na motorech 1.8 se dá i dnes v klidu seřídit pouze klasická karburace...Digifant system(kterej se do B2 snad ani nedával) a Monomotronic system(kterej ale maj asi zase až 1.8 v B3)... | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |