![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
NS | 2 | |||||
S | 4 | 5 | S | S | N | N |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | N | SA | 20 | S | 22 | 23 |
24 | NS | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
N | ||||||
N = Narozeniny S = Svátek A = Akce, upozornění |
1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit | |
---|---|
![]() Uživatel Příspěvků: 16 Bydliště: praha Kraj: Praha ![]() P.A.S.: 1 OFFLINE | |
Vytvořeno: 2012-11-26 01:32:38 :: Počet reakcí na téma: 28 Naposledy upravil: Petr914 2013-02-09 15:08:48. Celkem upraveno: 4x Přesunul: Petr914 2013-01-28 00:25:25. | |
Tak jsem byl se svým 1,8i benzín KE Jetronic na diagnostice u seriozního mechanika a ten mi seriozně doporučil abych se poohlédl po něčem novějším. Již jsem zjistil jak těžké je sehnat na 24 let staré VW blatník, dveře. Na spodku začíná reznout, atd. Nejhorší ovšem je, že 1,8i po jistém vítězství při sestavení motoru s převodovkou, ( ke kterému jsem zde dostal pár inspirujících rad ) má již rozdělovač paliva, nazývaný vstřikovač vyměněn za ten nejlepší, co dům dal a autí jezdí na 3,5 válce, sice jen za necelých 9l na dálku, ale ty zvuky a trhavý chod věští možnost náhlé smrti. Dle důvěryhodného mechanika je sestava vstřikovače KE Jetronic téměř neopravitelná, a případně jiný sehnaný na tom bude stejně, tak to je ta největší bolístka. Asi mi tu nikdo nenabídne řešení, které by špatný vstřikovač (jedna ze čtyř komor špatná) nahradilo a dalo se zapsat do OTP. Asi mu v lednu, kdy končí STK vystrojím ekologický pohřeb. Asi mi zbyde cca před 6ti lety nové, palivové čerpadlo, které dle měření na diagnostice, při neznámo jak zanešeném palivovém filtru do motoru dává pouzue 5,5baru, místo 6ti. Alternátor, ve kterém, jsem vyměnil slaboproudé diody a od té doby řádně dobíjí má možná trochu vůli v ložiskách, tak kdyby někdo potřeboval nějaké to střívko z neboštíka, asi bude vše za rozumnou cenu k dispozici. Asi budou volné za 2000Kč zakoupené, vyvařené, ale nenalakované vínově fialové pravé přední dveře, bez skla. Zbydou 2 slušné zimní gumy a 2 před rokem nové zimní gumy najeto cca 1500km vše na plechu ( 185/70/13). Seznam toho, co by mohlo být (s pořizovacími cenami, v očekávání rozumných nabídek ) asi ještě uvedu. PS: To novější, co jsem si pořídil, to B5 diesel má problém vyjet trochu blátivým svahem. Starý pašík vyjel jak zajíc..a je takový nějaký terénnější, a je z něho líp vidět ....ach jo. Těžké bude loučení. | |
kaladin | |
![]() |
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2012-11-26 17:05:19 | |
...neni problém sehnat cokoli i na 60 let starý VW...problém je sehnat cokoli na B1/B2 a až se trochu posune doba B3/B4 atd.... ...můžeš nahradit vstřikování karburací...nebo to osadit monovstřikem namísto Jetronicu...ale K/KE Jetronic odchází jen jednim způsobem...a to tak,že si to nasaje sračky z palivový nádrže a hadic...jinak je Jetronic nesmrtelnej... ...no a ohledně vyjel nevyjel...B2 má tunu a B5 o pět metráků víc... ...zab to...funkční B2 v benzinu koupíš kdykoli od 200,-EUR... ...modli se...aby ti ta B5 fungovala...vono to už totiž nemá s legendární trvanlivostí B2/B3/B4...nic společnýho...je to přetechnizovaný až za roh... | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2127 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 19 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2012-11-27 07:39:35 | |
Jetronic je šílenost pro správné nastavení, což v 95% neumí ani v autorizovaných servisech či servisech bosch. Systém byl jinak velmi rozšířený a není dle mého soudu problém sehnat z nějakého vraku auta té doby (scirocco, audi80, ...) kompletní funkční sestavu. Jinou možností je to, co psal Petr: karburátor. | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2127 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 19 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2012-11-27 07:40:11 | |
Ještě mě napadlo: zkus kontaktovat Taze - tuším, že by mohl o něčem vědět ![]() | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit | |
---|---|
![]() člen clubu ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 294 Bydliště: praha radotin Kraj: Středočeský ![]() P.A.S.: 6 Auta: Passat 32B GT 1.8 i JN Passat 32B sedan 1.8 i JN Passat 32B Coupe 1.8 DS Passat 32B variant 1.8 i JN OFFLINE | |
Zasláno: 2012-11-27 17:02:44 | |
mam všechno s K Jetem a funguje to. něco by se doma našlo ale jinak ta přestavba na karbec bude ok. rozdělovač se dá koupit tuším kolem 61 000 kč bez DPH | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit | |
---|---|
![]() člen clubu ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 294 Bydliště: praha radotin Kraj: Středočeský ![]() P.A.S.: 6 Auta: Passat 32B GT 1.8 i JN Passat 32B sedan 1.8 i JN Passat 32B Coupe 1.8 DS Passat 32B variant 1.8 i JN OFFLINE | |
Zasláno: 2012-11-27 17:19:27 | |
ale mam doma pár funkčních kdyby si měl zájem,jsou ještě v autě | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit | |
---|---|
![]() Uživatel Příspěvků: 16 Bydliště: praha Kraj: Praha ![]() P.A.S.: 1 OFFLINE | |
Zasláno: 2012-11-28 09:23:32 | |
ahoj Tazi, K jet myslíš bez elektroniky, tím se nedá korigovat bohatost asi ne ? Jaká je spotřeba? kaladin | |
kaladin | |
![]() |
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit | |
---|---|
![]() Uživatel Příspěvků: 16 Bydliště: praha Kraj: Praha ![]() P.A.S.: 1 OFFLINE | |
Zasláno: 2012-11-28 09:26:19 | |
Rozdělovač paliva naposledy říkali 38 000 Kč ve značkovém autoservisu. | |
kaladin | |
![]() |
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit | |
---|---|
![]() Uživatel Příspěvků: 16 Bydliště: praha Kraj: Praha ![]() P.A.S.: 1 OFFLINE | |
Zasláno: 2012-11-28 09:47:09 | |
Co obnáší přestavba na mono ? Jiná řídící elektronika- jiný zpusob řízení množství paliva , přidělat snímač otáček na setrvačník. Zní to hezky, ale předělávka bude předpokládat soustruh, frézu ? To nemám. Nechci v tom utopit desetitisíce Kč | |
kaladin | |
![]() |
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit | |
---|---|
![]() Uživatel Příspěvků: 16 Bydliště: praha Kraj: Praha ![]() P.A.S.: 1 OFFLINE | |
Zasláno: 2012-11-28 10:23:35 | |
Petr914 píše ...můžeš nahradit vstřikování karburací...nebo to osadit monovstřikem namísto Jetronicu...ale K/KE Jetronic odchází jen jednim způsobem...a to tak,že si to nasaje sračky z palivový nádrže a hadic...jinak je Jetronic nesmrtelnej... tedy, že K/KE Jetronic je věčná záležitost, pokud.. Od zasvěcených mechaniků jsem slyšel, že system KEJetronic byl první pokus, koncipovaný jako výměnný díl s předpokládanou životností 150 000 km. Pokud přesluhuje, dobrý, ale nelze opravit, jen vyměnit jako celek. | |
kaladin | |
![]() |
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit | |
---|---|
![]() člen clubu ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 294 Bydliště: praha radotin Kraj: Středočeský ![]() P.A.S.: 6 Auta: Passat 32B GT 1.8 i JN Passat 32B sedan 1.8 i JN Passat 32B Coupe 1.8 DS Passat 32B variant 1.8 i JN OFFLINE | |
Zasláno: 2012-11-28 17:26:58 | |
kaladin: četl jsem že K-JET přežije auto a věřím tomu variant 320 000km a vstřikování běží i když motor už tak netahá spotřebu mam do 8l normální jízdou s GT kterej má momentálně 200 000km a letí velice slušně sedan taky kolem 300 a šlape dobře já bych nic jiného nechtěl zkus tam starší i s čerpadlem a uvydíš | |
![]() ![]() ![]() ![]() |