Náš partner pro povinné ručení pojišťovací auto makléř. www.auto-makler.cz
>>> více ... <<<
de vlajka Dnes je: pondělí 24.03.2025 :: Svátek má: Gabriel, zítra: Marian   
VW OLDIES CLUB
Přihlásit se Uživatelské jméno: Heslo:
Registrace :: Ztracené heslo
Pro správné a funkční přihlášení je nutné mít ve svém prohlížeči zapnuté cookies!! Jak zapnout cookies?
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele!
 
Úvodní strana VW OLDIES CLUB Srazy STAŘEŠINEK Fórum Články Fotogalerie Kalendář Uživatelé Odkazy Kontakt VW Oldies on Google+ VW Oldies on FACEBOOK

Jiné weby

Náhodné foto

Návštěvy

ONLINE: 1

DNES: 56
CELKEM: 1003572

Web spuštěn 20.1.07 22:00
Na nové adrese: 11.1.08 1:00

Uživatelé

Registrováno: 662
Přítomno: 0
Nejnovější: Pajisb

ONLINE UŽIVATELÉ:

Rekordy návštěv:
Zároveň připojeno: 394
Za 1 den: 9821
Zároveň přihlášených členů: 13
1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit
pohlavi kaladin
Uživatel


Příspěvků: 16
Bydliště: praha
Kraj: Praha
CR vlajka
P.A.S.: 1


OFFLINE
Vytvořeno: 2012-11-26 01:32:38 :: Počet reakcí na téma: 28
Naposledy upravil: Petr914 2013-02-09 15:08:48. Celkem upraveno: 4x
Přesunul: Petr914 2013-01-28 00:25:25.
Tak jsem byl se svým 1,8i benzín KE Jetronic na diagnostice u seriozního mechanika a ten mi seriozně doporučil abych se poohlédl po něčem novějším.
Již jsem zjistil jak těžké je sehnat na 24 let staré VW blatník, dveře. Na spodku začíná reznout, atd.
Nejhorší ovšem je, že 1,8i po jistém vítězství při sestavení motoru s převodovkou, ( ke kterému jsem zde dostal pár inspirujících rad ) má již rozdělovač paliva, nazývaný vstřikovač vyměněn za ten nejlepší, co dům dal a autí jezdí na 3,5 válce, sice jen za necelých 9l na dálku, ale ty zvuky a trhavý chod věští možnost náhlé smrti.
Dle důvěryhodného mechanika je sestava vstřikovače KE Jetronic téměř neopravitelná, a případně jiný sehnaný na tom bude stejně, tak to je ta největší bolístka. Asi mi tu nikdo nenabídne řešení, které by špatný vstřikovač (jedna ze čtyř komor špatná) nahradilo a dalo se zapsat do OTP.
Asi mu v lednu, kdy končí STK vystrojím ekologický pohřeb.
Asi mi zbyde cca před 6ti lety nové, palivové čerpadlo, které dle měření na diagnostice, při neznámo jak zanešeném palivovém filtru do motoru dává pouzue 5,5baru, místo 6ti. Alternátor, ve kterém, jsem vyměnil slaboproudé diody a od té doby řádně dobíjí má možná trochu vůli v ložiskách, tak kdyby někdo potřeboval nějaké to střívko z neboštíka, asi bude vše za rozumnou cenu k dispozici. Asi budou volné za 2000Kč zakoupené, vyvařené, ale nenalakované vínově fialové pravé přední dveře, bez skla. Zbydou 2 slušné zimní gumy a 2 před rokem nové zimní gumy najeto cca 1500km vše na plechu ( 185/70/13). Seznam toho, co by mohlo být (s pořizovacími cenami, v očekávání rozumných nabídek ) asi ještě uvedu.
PS: To novější, co jsem si pořídil, to B5 diesel má problém vyjet trochu blátivým svahem. Starý pašík vyjel jak zajíc..a je takový nějaký terénnější, a je z něho líp vidět ....ach jo. Těžké bude loučení.
kaladin
PROFIL :: FOTOGALERIE

Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit
pohlavi Petr914
Ikonka uživatele Petr914
Správce
správce galerií autor článků

Příspěvků: 1195
Bydliště:
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 2


OFFLINE
Zasláno: 2012-11-26 17:05:19
...neni problém sehnat cokoli i na 60 let starý VW...problém je sehnat cokoli na B1/B2 a až se trochu posune doba B3/B4 atd....

...můžeš nahradit vstřikování karburací...nebo to osadit monovstřikem namísto Jetronicu...ale K/KE Jetronic odchází jen jednim způsobem...a to tak,že si to nasaje sračky z palivový nádrže a hadic...jinak je Jetronic nesmrtelnej...

...no a ohledně vyjel nevyjel...B2 má tunu a B5 o pět metráků víc...

...zab to...funkční B2 v benzinu koupíš kdykoli od 200,-EUR...

...modli se...aby ti ta B5 fungovala...vono to už totiž nemá s legendární trvanlivostí B2/B3/B4...nic společnýho...je to přetechnizovaný až za roh...
...you can't win 'em all
PROFIL :: FOTOGALERIE :: petr914gmail.com
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2127
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 19
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Zasláno: 2012-11-27 07:39:35
Jetronic je šílenost pro správné nastavení, což v 95% neumí ani v autorizovaných servisech či servisech bosch. Systém byl jinak velmi rozšířený a není dle mého soudu problém sehnat z nějakého vraku auta té doby (scirocco, audi80, ...) kompletní funkční sestavu. Jinou možností je to, co psal Petr: karburátor.
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit
pohlavi Ferror
Ikonka uživatele Ferror
admin
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 2127
Bydliště: Dolní Žandov
Kraj: Karlovarský
CZ vlajka
P.A.S.: 19
Auta:
Passat B2 1.6 TD CR
Multivan T4 1.9 TD 1X
100 C3 2.0 TD


OFFLINE
Zasláno: 2012-11-27 07:40:11
Ještě mě napadlo: zkus kontaktovat Taze - tuším, že by mohl o něčem vědět
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz
PROFIL :: FOTOGALERIE :: ferrorseznam.cz :: +420608272092
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit
pohlavi taz
člen clubu
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 294
Bydliště: praha radotin
Kraj: Středočeský
Neznamy stat
P.A.S.: 6
Auta:
Passat 32B GT 1.8 i JN
Passat 32B sedan 1.8 i JN
Passat 32B Coupe 1.8 DS
Passat 32B variant 1.8 i JN


OFFLINE
Zasláno: 2012-11-27 17:02:44
mam všechno s K Jetem a funguje to.

něco by se doma našlo ale jinak ta přestavba na karbec bude ok.

rozdělovač se dá koupit tuším kolem 61 000 kč bez DPH
PROFIL :: FOTOGALERIE :: michal.ssafranekseznam.cz :: 606706938
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit
pohlavi taz
člen clubu
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 294
Bydliště: praha radotin
Kraj: Středočeský
Neznamy stat
P.A.S.: 6
Auta:
Passat 32B GT 1.8 i JN
Passat 32B sedan 1.8 i JN
Passat 32B Coupe 1.8 DS
Passat 32B variant 1.8 i JN


OFFLINE
Zasláno: 2012-11-27 17:19:27
ale mam doma pár funkčních kdyby si měl zájem,jsou ještě v autě

PROFIL :: FOTOGALERIE :: michal.ssafranekseznam.cz :: 606706938
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit
pohlavi kaladin
Uživatel


Příspěvků: 16
Bydliště: praha
Kraj: Praha
CR vlajka
P.A.S.: 1


OFFLINE
Zasláno: 2012-11-28 09:23:32
ahoj Tazi,
K jet myslíš bez elektroniky, tím se nedá korigovat bohatost asi ne ? Jaká je spotřeba?
kaladin
kaladin
PROFIL :: FOTOGALERIE
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit
pohlavi kaladin
Uživatel


Příspěvků: 16
Bydliště: praha
Kraj: Praha
CR vlajka
P.A.S.: 1


OFFLINE
Zasláno: 2012-11-28 09:26:19
taz (2012-11-27 17:02:44)
mam všechno s K Jetem a funguje to.

něco by se doma našlo ale jinak ta přestavba na karbec bude ok.

rozdělovač se dá koupit tuším kolem 61 000 kč bez DPH



Rozdělovač paliva naposledy říkali 38 000 Kč ve značkovém autoservisu.
kaladin
PROFIL :: FOTOGALERIE
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit
pohlavi kaladin
Uživatel


Příspěvků: 16
Bydliště: praha
Kraj: Praha
CR vlajka
P.A.S.: 1


OFFLINE
Zasláno: 2012-11-28 09:47:09
Co obnáší přestavba na mono ? Jiná řídící elektronika- jiný zpusob řízení množství paliva , přidělat snímač otáček na setrvačník. Zní to hezky, ale předělávka bude předpokládat soustruh, frézu ? To nemám. Nechci v tom utopit desetitisíce Kč
kaladin
PROFIL :: FOTOGALERIE
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit
pohlavi kaladin
Uživatel


Příspěvků: 16
Bydliště: praha
Kraj: Praha
CR vlajka
P.A.S.: 1


OFFLINE
Zasláno: 2012-11-28 10:23:35
Petr914 píše
...můžeš nahradit vstřikování karburací...nebo to osadit monovstřikem namísto Jetronicu...ale K/KE Jetronic odchází jen jednim způsobem...a to tak,že si to nasaje sračky z palivový nádrže a hadic...jinak je Jetronic nesmrtelnej...

tedy, že K/KE Jetronic je věčná záležitost, pokud..
Od zasvěcených mechaniků jsem slyšel, že system KEJetronic byl první pokus, koncipovaný jako výměnný díl s předpokládanou životností 150 000 km. Pokud přesluhuje, dobrý, ale nelze opravit, jen vyměnit jako celek.
kaladin
PROFIL :: FOTOGALERIE
Odpověď v: 1988 - VW Passat B2 1.8i - bude asi končit
pohlavi taz
člen clubu
ORGA-TEAM
VW OLDIES CLUB

Ověřený uživatel
Příspěvků: 294
Bydliště: praha radotin
Kraj: Středočeský
Neznamy stat
P.A.S.: 6
Auta:
Passat 32B GT 1.8 i JN
Passat 32B sedan 1.8 i JN
Passat 32B Coupe 1.8 DS
Passat 32B variant 1.8 i JN


OFFLINE
Zasláno: 2012-11-28 17:26:58
kaladin: četl jsem že K-JET přežije auto a věřím tomu

variant 320 000km a vstřikování běží i když motor už tak netahá

spotřebu mam do 8l normální jízdou s GT kterej má momentálně 200 000km a letí velice slušně

sedan taky kolem 300 a šlape dobře

já bych nic jiného nechtěl

zkus tam starší i s čerpadlem a uvydíš
PROFIL :: FOTOGALERIE :: michal.ssafranekseznam.cz :: 606706938


Naši partneři

Dostupnost podle Monitoring-serverů.cz
 
Copyright © VW OLDIES club o.s. :: V roce 2009 vytvořil Ferror - ferror( at )seznam.cz
Icons from: http://www.famfamfam.com , http://grafika.profitux.cz