![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
NS | 2 | |||||
S | 4 | 5 | S | S | N | N |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | N | SA | 20 | S | 22 | 23 |
24 | NS | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
N | ||||||
N = Narozeniny S = Svátek A = Akce, upozornění |
Poloha ukazatele teploty | |
---|---|
![]() Uživatel Příspěvků: 1 Bydliště: Kraj: ![]() P.A.S.: 0 OFFLINE | |
Vytvořeno: 2009-01-09 18:15:42 :: Počet reakcí na téma: 3 Naposledy upravil: Petr914 2014-02-25 02:54:43. Celkem upraveno: 2x Přesunul: Petr914 2014-02-25 02:54:43. | |
Dobrý den mám dotaz když jsem měl svojí starou B2ku krerá fungovala jak švícarský hodinky,tak ručička teploty v normálu ukazovala ,nebo měla polohu v levo v tom bíém obdelníčku přibližně v 1/3 a tak jsem také žil že to má správně být. Jenomže Castle shnila, tak jsem si koupil novou kastli se všim všudy bez motoru. Motor jsem přehodil a od té doby mám pocit že motor má s teplotou problémy, teď v těhlech prazech je ručička přesně v půlce u kontrolky, ale v létě je ve 2/3 a na horách jsemho málem uvařil, vylezla skoro až na horu. Tak jak má být teda správně? Už jsem vyměnil chladič, termostat, a teď mě napadá snad jen vodní pumpa. Dík | |
PRODEJCE nemá k dispozici soukromé zprávy. Kontakt jen přes email: none nebo přes telefon: 0 Předpokládej, že prodejce na toto forum nechodí, kontaktuj jej na některém z uvedených kontaktů!! |
Odpověď v: Poloha ukazatele teploty | |
---|---|
![]() ![]() správce galerií Příspěvků: 109 Bydliště: Kraj: Středočeský ![]() P.A.S.: 1 OFFLINE | |
Zasláno: 2009-01-09 19:08:17 | |
Ten ukazatel není až tak přesný, nejde o nějaké superkalibrované měřidlo. Ta ručička se různým lidem u ohřátého motoru pohybuje běžně v různých pásmech, záleží na termostatu, kolik přesně udržuje. To bílé pole na začátku má znamenat studený motor, tj. opatrně, příliš nevytáčet motor. Mně se ručička u ohřátého pohybuje někde v polovině budíku, jak kdy, většinou trochu míň. U otcova 1.8i zase výhradně nad polovinou... A pokud teplota vzroste nad určitou hranici, tak by měl přece automaticky sepnout větrák, který by to měl i v horku uchladit (na volnoběh!). | |
![]() |
Odpověď v: Poloha ukazatele teploty | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2127 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 19 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2009-01-10 00:58:56 | |
Tak jak píše James - ze zkušenosti své ti řeknu, že u 1.8i mi při správně zahřátém motoru ručička držela přesně na polovině a do stran se vychýlila jen minimálně. U 1.6TD mi zase ukazuje asi ve 2/3 správnou teplotu. Budíky a elektrika mi zůstaly z benzina, jen čidlo na motoru se změnilo. Na tátovo pašíku, kde to čidlo jezdilo předtím, ukazovaly budíky stejně.. Stav vodní pupy zjistíš jednoduše: 1. věc je sundat řemen a zkusit jesli nemá na hřídeli vůli. Pokud ne, tak potom sundat to plastové koleno pod pumpou , vyndat termostat a skouknou vizuálně stav lopatek. Jinak co se týče termostatu - na transporteru jsem při koupi nechával měnit vše potřebné a to včetně termostatu. Ten jednou nebo dvakrát otevřel a pak se zasekl zavřenej... A to byl fungl novej a ne žádnej šmejd za 150korun.. takže i toto se může stát.. | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Poloha ukazatele teploty | |
---|---|
![]() ![]() Uživatel Příspěvků: 102 Bydliště: SR Kraj: ![]() P.A.S.: 0 OFFLINE | |
Zasláno: 2009-01-10 12:19:31 | |
Ja mám 1.6 TD a u mňa je normálna teplota v polovici na kontrolke ![]() | |
Tramtadadááááá... | |
![]() |