![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
NS | 2 | |||||
S | 4 | 5 | S | S | N | N |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | N | SA | 20 | S | 22 | 23 |
24 | NS | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
N | ||||||
N = Narozeniny S = Svátek A = Akce, upozornění |
Jak zjistit typ motoru pokud je vybroušený jeho kód ? | |
---|---|
![]() ![]() Uživatel Příspěvků: 56 Bydliště: Prostějov Kraj: Olomoucký ![]() P.A.S.: 1 OFFLINE | |
Vytvořeno: 2013-07-06 22:29:48 :: Počet reakcí na téma: 10 Naposledy upravil: Petr914 2013-08-25 09:55:00. Celkem upraveno: 1x Přesunul: Petr914 2013-07-11 10:13:20. | |
nazdar...jak poznán obsah motoru když je zničeno číslo a typ motoru (vyražené na bloku) na hlavě mám 026 103 373 Q 26 H .......? -je-li to možné nějak poznat....motor je z B2 nebo B3.... vím že je to možné poznat dle označení na vačce, ale.... to se mi zatím nechce podstoupit na bloku motoru je nálitek 1,8.......ale ten je i na obsahu 1,6...... díky, čekám odpovědi...... ![]() | |
![]() |
Odpověď v: Jak zjistit typ motoru pokud je vybroušený jeho kód ? | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2013-07-06 23:08:08 Přesunul: Petr914 2013-07-11 10:13:20. | |
...v podstatě sis odpověděl sám... ...tahle hlava je používaná pro osmiventilový motory VW/Audi pro objem 1.6 nebo 1.8 litru... ![]() | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Jak zjistit typ motoru pokud je vybroušený jeho kód ? | |
---|---|
![]() ![]() Uživatel Příspěvků: 56 Bydliště: Prostějov Kraj: Olomoucký ![]() P.A.S.: 1 OFFLINE | |
Zasláno: 2013-07-07 01:19:00 Přesunul: Petr914 2013-07-11 10:13:20. | |
....fajn....ale dá se nějak poznat zda je to těch 1,6 nebo 1,8 ? Předpokládám že je mezi těmito obsahy v hlavách rozdíl...chci vědět zda je ten motor 1,8 nebo 1,6..... Díky... | |
![]() |
Odpověď v: Jak zjistit typ motoru pokud je vybroušený jeho kód ? | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2013-07-07 02:28:57 Přesunul: Petr914 2013-07-11 10:13:20. | |
...nejedná se o hlavy...jedná se o hlavu...jednu jedinou s kodem,kterej si uved...a je shodná pro motor 1.6 i 1.8...protože objem motoru je pravděpodobně řešenej rozdílným zdvihem válců a ne jejich průměrem/vrtáním... ...lišit se může vnitřek hlavy...vačková hřídel...průměr sacích a výfukovejch kanálů...sání jako takový...výfuk jako takovej... ...takže i když budeš chtít vědět sebevíc...podle kodu hlavy motoru to v tomhle případě nepoznáš... ...řek bych...že rozdíl půjde poznat podle bloku...pokud má ještě jiný kódování než typ motoru(vybroušenej) a 1.8... ...blok by měl mít taky svoje číslo...ale ani to nemusí bejt směrodatný... | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Jak zjistit typ motoru pokud je vybroušený jeho kód ? | |
---|---|
![]() ![]() Uživatel Příspěvků: 56 Bydliště: Prostějov Kraj: Olomoucký ![]() P.A.S.: 1 OFFLINE | |
Zasláno: 2013-07-07 03:18:35 Přesunul: Petr914 2013-07-11 10:13:20. | |
...máš recht...u 1,6 i 1,8 je vrtání 81 mm.....u 2l je 82.5...ale zdvih pístu je u 1,6 77,4mm a u 1,8 je 86,4mm... takže pomůže jen to rozhodit... | |
![]() |
Odpověď v: Jak zjistit typ motoru pokud je vybroušený jeho kód ? | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2013-07-07 20:10:36 Přesunul: Petr914 2013-07-11 10:13:20. | |
...nic nerozhazuj... ...stačí relativně jednoduchá akce... ...motor do luftu...vypustit olej...sejmout olejovou vanu...svíčky ven...čumět na klikovou hřídel a otočit jí o 360 stupňů a opsat všechny značení a kódy... ...zdvih motoru s klikou souvisí... | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Jak zjistit typ motoru pokud je vybroušený jeho kód ? | |
---|---|
![]() ![]() Uživatel Příspěvků: 56 Bydliště: Prostějov Kraj: Olomoucký ![]() P.A.S.: 1 OFFLINE | |
Zasláno: 2013-08-15 23:36:51 | |
Takže jsem si našetřil trochu času a pokračuju..... ![]() Jednoduchá otázka - Motor obsah 1,8 - kod JN (vstřikování KE Jetronic )- sundám hlavu (obsahující vstřiky) a nahradím ji hlavou z 1,6ky...chci zachovat karburátor (z důvodu technické kontroly, jednoduchost aj)....teoreticky.....jaký..-nastane-li-....bude problém ? Pravděpodobně (asi) problém bude - sací ventil 1,6ky je na průměru o 2mm větší oproti 1,8ičce..????ano či ne ???... výfukové jsou stejné............MÁTE ZKUŠENOSTI ? Mám totiž JNko a měl jsem možnost ho vyzkoušet.....motor je v kondici a proto bych ho chtěl využít...vyšší výkon je také potřeba, vozím rodinu....Takže tomuto řešení bych dal přednost... dále mám cosi (asi 1,6ku z b3)....1,6ku RF z Golfa,najeto cca 250tis...a 1,6ku kod WV - bez hydroštelů,tehdy se dávaly podložky....ale ani jeden z těchto motorů jsem neslyšel na vlastní uši a nejel na vlastní nohy...takže nevím o jejich stavu nic. WV bude dobrý,ale ...... potřebuji hlavu s vývodem teplé vody pro ohřev sání aj...prostě bych dal přednost novějšímu motoru. Děkuji za odpovědi a rady, omlovám se že to tak natahuji....není času nazbyt.. | |
![]() |
Odpověď v: Jak zjistit typ motoru pokud je vybroušený jeho kód ? | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2013-08-16 12:35:09 | |
...zaprvý sem ten příspěvek nepatří...protože už k tematice "dohledání" typu motoru s vybroušeným kodem nic neříká...založ si vlákno o svym autě a ptej se tam... ...zadruhý vůbec nerozumim dotazu... ...zatřetí nechápu co myslíš tim,že chceš "zvednout" výkon tak...že na motor 1.8 se vstřikováním chceš namontovat hlavu 1.6 s obyčejnou karburací...je to totiž absolutní nesmysl... ...to neni LEGO...ty hlavy maj jinej spalovací prostor...pravděpodobně jinou vačku...elektrický podávací čerpadlo vs mechanická AC pumpa a další kvanta věcí... ...z tohohle a podobnejch dotazů tady na foru mi vychází následující fakt... ...vzhledem k tomu že většina z Vás nemá finanční prostředky na opravu stávajících motorů/podvozků a dalších komponent auta...volíte variantu různejch křížení navzájem nekompatibilních vwěcí...což je ale záležitost,kterou se zabejvaj špičkový inženýři kteří staví závodní motory...ale ti mají co se financí týče nekonečnou zásobu bankovek...takže jdete uplně na druhou stranu než chcete jít... ...zároveň z tvýho dotazu neni zřejmý jakej motor v autě byl...a co je s nim za problém... ...každopádně tě celá tadle anabáze přijde na nekonečný kvanta času...nekonečný kvanta peněz a nakonec se to stejně roztrhne... ...proč nenahradíš motor co máš v autě motorem shodným v dobrým stavu nebo proč neuděláš GO motoru/hlavy původní?... | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Jak zjistit typ motoru pokud je vybroušený jeho kód ? | |
---|---|
![]() ![]() admin ORGA-TEAM ![]() ![]() Příspěvků: 2127 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 19 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2013-08-18 01:38:47 | |
Fly: musím souhlasit s Petrem v tom, že je to krok nesmyslný. Sám píšeš, že máš velmi málo času a chceš si zkoušet hrát se skládáním různých typů hlav a bloků (pokud všechno mechanicky přesně padne, pak musíš počítat s úpravou bohatosti jak pro start, tak pro volnoběh, tak pro max. otáčky ). Ale abych odpověděl na otázku, co se může stát, pak: a) nastartuješ, bude to mít výkon o něco lepší než 1.6 a slušnou spotřebu a budeš spokojen b) nastartuješ, ale nikdy se to nepodaří seřídit tak, aby ten motor měl kultivovaný chod c) nastartuješ, motor bude znít příjemně, ale bude mít příliš velkou spotřebu, než aby se s tím dalo běžně jezdit a výkon nebude stát za nic d) nastartovat se ti to nepovede (ale to se domnívám, že v případě nějaké chyby při sestavování a oživování e) nastartuješ, výkon výborný, spotřeba skvělá, ale po nějaké době motor umře, protože nebude některá část hlavy správně mazaná (jinak vrtané mazací kanálky) - tohle je ale fatální možnost, předpokládám že tohle nepřehlédneš Prohození hlavy s hydroštely za hlavu bez hydroštelu může být problém -> může ti chybět odtokový kanál oleje Motor bez hydroštelů bych osobně nepoužil, máš-li už s hydroštely. Důvod je údržba: když nejsou hydroštely, měl bys v pravidelných intervalech kontrolovat a seřizovat vůle ventilů - tedy i podle potřeby dokupovat vymezovací podložky. Samozřejmě pokud se do toho pustíš, udělej nám o tom menší reportáž (samozřejmě do jiného tématu, viz text Petra (moderátora). Pokud tam budou problémy, bude se to dát řešit krok za krokem... A ať to dopadne jakkoliv, bude to cenná informace pro všechny ostatní | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odpověď v: Jak zjistit typ motoru pokud je vybroušený jeho kód ? | |
---|---|
![]() ![]() Uživatel Příspěvků: 56 Bydliště: Prostějov Kraj: Olomoucký ![]() P.A.S.: 1 OFFLINE | |
Zasláno: 2013-08-24 23:52:02 Naposledy upravil: Fly 2013-08-24 23:52:52. Celkem upraveno: 1x | |
O.K.......beru na vědomí.... ventily jsou od r. 85 stejné do cca95 PS výkonu...ale vačka je jiná....na onom neznámém motoru je vačka M ....takže 1,6 obsah = nemám 1,8 hlavu (motory RM,DS..).... JN motor má A a 1.8 mám dojem že Q-vačku....atd co se týče spal. prostoru-zatím nevím nic bližšího. Vo co mi šlo? Můj nynější motor PP má zvuk blížící se dieselu...ložiska na klice?nevím...má najeto cca 260tis....není to příliš ale jak s tím kdo zacházel nevím..zkrátka jsem chtěl udělat druhý a prohodit je....každý chce ušetřit...proč dělat spodek /blok/když je v pořádku....mám JNko,ten jsem slyšel a jel, je v dobrém stavu..že by stačilo udělat hlavu..jestli to půjde-což byl můj dotaz-použít 1,6kovou...větší obsah JNka bylo to očekávané zvýšení výkonu oproti PP 1,6ce.....záhadou byl jiný motor...co mi leží v kůlně...naděje...nyní vím že je to taky 1,6...takže nic...1,8kovou hlavu tudíž nevlastním.. Takže varianta 3 ..... nejspíš ¨nějak¨zjistím zdravotní stav čtvrtého motoru který mám a ten snad použiji...RF 1,6 z Golf II....což je RL pro Passaty. ...vlákno vo svým autě?ne že by nebylo co....v jaké sekci?abych věděl na 100pro... Díky za předešlé odpovědi.....tady HOWG | |
![]() |
Odpověď v: Jak zjistit typ motoru pokud je vybroušený jeho kód ? | |
---|---|
![]() ![]() Správce správce galerií autor článků Příspěvků: 1195 Bydliště: Kraj: Karlovarský ![]() P.A.S.: 2 OFFLINE | |
Zasláno: 2013-08-25 09:50:16 | |
...a zase nevíme nic... ![]() ...abychom mohli reagovat...musíme si nejdřív dohledat podle kódu motoru (PP)...že Fly má v autě motor 1.6i 51 kW...což je pravděpodobně B3 varianta motoru 1595 ccm s elektronicky řízenou karburací Pierburg 2EE Ecotronic... ...jeho shodná varianta pro Golf 2 má kód PN a byl to nejprodávanější benzinovej motor v poslední edici VW Golf 2 od roku 1988 do konce prodeje G2(1992)... ...čili se jedná o motor...kterýho se všude válí jako sraček...s pořizovací hodnotou kolem 2000,-Kč za celej motor...kolem 5000,-Kč se dá koupit celej Golf s touhle motorizací a s B3 to nebude jiný... ...vzhledem k tomu...že ten motor mám v G2...tak vim...že je to suverénně nejsložitější a nejblbější motor...kterej kdy Volkswagen postavil...zejména díky elektronicky řízený karburaci a je velkej vořech to donutit aby to fungovalo v seriový podobě...tak jak to stvořili ve Wolfsburgu... ...existuje jen pár lidí...kteří to umí seřídit podle manuálu a neexistuje nikdo...kdo by to donutil fungovat s libovolnejma jinejma komponentama...vo změnách hlav...vaček a podobně netřeba vůbec diskutovat... ...ten motor je totální úlet a jediný co se s nim dá dělat ve smyslu "upgradu" na "funkčnější" je osazení plně elektronickýho monovstřiku...tam se nabízí SEAT nebo POLO motor 1.6i 55 kW nebo osazení hlavou z motoru G3 AFT 74 kW,kterej má vstřikování přímý... ...pokud by se dělala libovolná z těhle dvou přestaveb...stejně ani za jednu z nich neručim...bylo by nutný informace ověřit a funkčnost "spočítat"... ...oba dva typy přestavby ale předpokládaj...že budou k dispozici kompletní auta...protože je nutný vyměnit veškerý elektrický svazky...čerpadla...periferie motorů...včetně řídících jednotek...katalyzátorů a zkombinovat je s B3 věcma... ...na německejch webech se o tom vedou nekonečný debaty,protože systém plnění paliva Ecotronic je značně nespolehlivej a "věčně se seroucí systém" a během několika let...co téma sleduju...se přestavba Ecotronicu na monovstřik nebo přímej vstřik nikomu nepodařila...a často sou to střelci...kteří se jen tak před ničim nezastaví... ...zástavba jakýkoli 1.8 je nesmyslná...protože se z auta stane auto nelegální... ...jediná cesta je vyměnit motor PP za jinej motor PP...nebo koupit PN z G2...zgenerálkovat PP blok...a naskládat do něj díly z PN bloku...protože se jedná o kompatibilní motory...respektive požádat zastoupení VW o schválení zástavby PN motoru namísto PP...protože se jedná o shodnej...kompatibilní motor... ...jakmile tam budeš cpát cokoli jinýho...nebude to jen nelegální...vono to nebude mít ani emisní normu kterou to teď má...takže zapomeň na jakoukoli jinou motorizaci než PP/PN... ...pokud píšu aby sis založil vlákno o svym autě...založíš si ho ve vlákně "Naše auta"...protože nikde jinde žádný konkrétní auto nikdo neprezentuje... http://www.vw-oldies.cz/?f=4&&t=17059 http://www.vw-oldies.cz/?f=4&&th=28 ...tohle vlákno zamykám...podstatný texty pak přesunu k vláknu o tvym autě...pokud ho založíš... | |
...you can't win 'em all | |
![]() ![]() ![]() |