Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
NS | 2 | S | ||||
4 | 5 | S | S | N | N | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
N | SA | 20 | S | 22 | 23 | 24 |
NS | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | N |
N = Narozeniny S = Svátek A = Akce, upozornění |
Motor 1.8L DS | |
---|---|
Chupachups Uživatel Donator Příspěvků: 31 Bydliště: Hrobce Kraj: Ústecký P.A.S.: 3 Auta: Passat 32b Variant 1.6 D JK Passat 32b 1.8 DS OFFLINE | |
Vytvořeno: 2018-10-28 19:09:19 :: Počet reakcí na téma: 20 Naposledy upravil: Chupachups 2018-10-28 19:10:31. Celkem upraveno: 1x | |
Repase motoru DS, VW passat B2, karburátor, 1.8L a 66Kw. V průběhu zimy, když vše půjde podle plánu, bych zde rád pro zajímavost uváděl postup a fotodokumentaci repase a jisté optimalizace motoru. Jedná se o motor řady EA827, osmi ventilový jedno vačkový motor, vrtání 81mm, zdvih 86,4mm, stupeň komprese 10:1. O přípravu směsi se stará karburátor Pierburg 2E2. Stav motoru: Motor běží a i poměrně hladce. Ovšem otáčky volnoběhu jsou i po zahřátí vysoké, kolem 2000ot/min. To značí problém v karburátoru popř. v podtlakových hadicích ovládání karburátoru. Dále po přidání plynu a zvýšení otáček sepne bzučák tlaku oleje. Motor, zdá se maže a v je v něm vysoká hladina oleje (přelito kvůli dlouhodobému odstavení). Obě závady jsem zatím nijak neřešil, nekontroloval jsem ani veškeré zapojení ani čidla. Nechám si je nakonec až bude motor zpět ve voze, popřípadě se vyřeší samy v průběhu prací | |
...Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti... | |
PROFIL :: |
Odpověď v: Motor 1.8L DS | |
---|---|
Chupachups Uživatel Donator Příspěvků: 31 Bydliště: Hrobce Kraj: Ústecký P.A.S.: 3 Auta: Passat 32b Variant 1.6 D JK Passat 32b 1.8 DS OFFLINE | |
Zasláno: 2018-11-08 22:16:02 | |
Nejdříve se musím pochlubit , povedlo se mi sehnat hliníkovou olejovou vanu z nejvýkonějšího čtyřválce s označením DZ. Mám z ní hroznou radost, nečekal jsem že by se mi povedlo jí někde sehnat. | |
...Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti... | |
PROFIL :: |
Odpověď v: Motor 1.8L DS | |
---|---|
Ferror admin ORGA-TEAM Příspěvků: 2127 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský P.A.S.: 19 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2019-01-10 21:30:09 | |
K tomu mazání - může to být čidlo, ale také závada na čerpadle, popř. na sacím koši. Držím palce, ať jde práce od ruky a těším se na fotoreportáže | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
PROFIL :: |
Odpověď v: Motor 1.8L DS | |
---|---|
schmidtla člen clubu Donator ORGA-TEAM Příspěvků: 27 Bydliště: Neunkirchen am Brand Kraj: Bayern P.A.S.: 9 Auto: Passat 32b 1.8 PV OFFLINE | |
Zasláno: 2019-01-29 21:46:33 | |
Ahoy Pratele problém se zvýšenou rychlostí je obvykle způsoben trojbodovým boxem na karburátoru. Expresní prvek je také někdy příčinou. Nicméně raději klepneme na tříbodový rámeček. schmidtla | |
PROFIL :: |
Odpověď v: Motor 1.8L DS | |
---|---|
Chupachups Uživatel Donator Příspěvků: 31 Bydliště: Hrobce Kraj: Ústecký P.A.S.: 3 Auta: Passat 32b Variant 1.6 D JK Passat 32b 1.8 DS OFFLINE | |
Zasláno: 2019-04-10 11:44:35 Naposledy upravil: Chupachups 2019-04-10 11:46:22. Celkem upraveno: 1x | |
Takže, samozřejmě jako vždy nic nešlo dle plánu. Brácha si pořídil Audi 4000s a mne s Passatem přesunul z parkovacího místa do garáže. A protože je garáž malá, tak není místo na dělání motoru. Motor tedy skončil v koutě na stojanu a celou zimu jsem na něj ani nesáhl. Nyní jsem to nevydržel a alespoň demontoval pár drobností. Po demontáži altíku a krytu řemene mne rozesmál rozměr řemene rozvodů. Jelikož jsem zvyklý na dieselové verze motoru tak jsem čekal mnohem širší. Samozřejmě je to logické nižší tlaky = nižší namáhání = slabší řemen. Další zajímavost je zbastlený alternátor napojený na regulátor PAL. Zřejmě speciální sportovní verze passáta produkovaná za podpory ČSSR Další pokračování snad někdy během léta... | |
...Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti... | |
PROFIL :: |
Odpověď v: Motor 1.8L DS | |
---|---|
Ferror admin ORGA-TEAM Příspěvků: 2127 Bydliště: Dolní Žandov Kraj: Karlovarský P.A.S.: 19 Auta: Passat B2 1.6 TD CR Multivan T4 1.9 TD 1X 100 C3 2.0 TD OFFLINE | |
Zasláno: 2019-06-24 20:34:59 | |
Aneb když máš garáž vybavenou škodovkama, tak se to bastlí snadno. Tata měl kdysi na své B2 světla ze Š120 | |
připravuji: http://beta.vw-oldies.cz | |
PROFIL :: |
Odpověď v: Motor 1.8L DS | |
---|---|
Chupachups Uživatel Donator Příspěvků: 31 Bydliště: Hrobce Kraj: Ústecký P.A.S.: 3 Auta: Passat 32b Variant 1.6 D JK Passat 32b 1.8 DS OFFLINE | |
Zasláno: 2019-09-18 09:37:36 | |
Ferror: Tak to muselo vypadat zajímavě, to si neumím představit. | |
...Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti... | |
PROFIL :: |
Odpověď v: Motor 1.8L DS | |
---|---|
Chupachups Uživatel Donator Příspěvků: 31 Bydliště: Hrobce Kraj: Ústecký P.A.S.: 3 Auta: Passat 32b Variant 1.6 D JK Passat 32b 1.8 DS OFFLINE | |
Zasláno: 2019-09-18 09:57:57 | |
Dalších pár fotek z rozebírání motoru. Vše je dost špinavé, olej se změnil spíše v mazut. Začíná mi být líto že jsem takto motor startoval. | |
...Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti... | |
PROFIL :: |
Odpověď v: Motor 1.8L DS | |
---|---|
Chupachups Uživatel Donator Příspěvků: 31 Bydliště: Hrobce Kraj: Ústecký P.A.S.: 3 Auta: Passat 32b Variant 1.6 D JK Passat 32b 1.8 DS OFFLINE | |
Zasláno: 2019-09-18 10:13:27 | |
Pohonná hřídel čerpadla a rozdělovače. Poměrně opotřebená je vačka pohonu Palivového čerpadla. Původní gufero VW po letech ztvrdlé jako kámen začalo dělat drážku do hřídele, nejvyšší čas ho vyměnit ;). Naštěstí půjde nové gufero nalisovat tak aby vycházelo mimo drážku, takže by to neměl být problém... | |
...Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti... | |
PROFIL :: |
Odpověď v: Motor 1.8L DS | |
---|---|
Chupachups Uživatel Donator Příspěvků: 31 Bydliště: Hrobce Kraj: Ústecký P.A.S.: 3 Auta: Passat 32b Variant 1.6 D JK Passat 32b 1.8 DS OFFLINE | |
Zasláno: 2019-10-02 16:55:43 | |
Demontáž pístů mě potěšila a zažehnala jednu z největších obav. Jelikož pro motor je určen 98 okt. benzín tak jsem se bál, že motor byl provozován na palivo s nižším oktanovým číslem a kvůli klepání bude drážka pístního kroužku vymačkaná. Naštěstí se opotřebení vůbec nepřiblížilo k toleranci 0,15mm jelikož mezi použitý pístní kroužek do drážky nejde ani měrka 0,05mm | |
...Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti... | |
PROFIL :: |
Odpověď v: Motor 1.8L DS | |
---|---|
Chupachups Uživatel Donator Příspěvků: 31 Bydliště: Hrobce Kraj: Ústecký P.A.S.: 3 Auta: Passat 32b Variant 1.6 D JK Passat 32b 1.8 DS OFFLINE | |
Zasláno: 2019-10-02 16:57:17 | |
...Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti... | |
PROFIL :: |