![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
NS | 2 | S | 4 | 5 | ||
S | S | N | N | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | N | SA |
20 | S | 22 | 23 | 24 | NS | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | N | ||
N = Narozeniny S = Svátek A = Akce, upozornění |
Z historie vzniku automobilů. Od prvních experimentů po automobil, jak jej známe
![]() | Historie motorizace-Rakousko |
---|---|
Dne 2011-12-28 napsal drobektruck | |
Přečteno: 2009 x | |
Historie motorizace-Československo | |
---|---|
Dne 2011-01-23 napsal drobektruck | |
Přečteno: 10678 x | |
Díl druhý:. Vývoj automobilů od Rakouska-Uherska po druhou světovou válku |
Historie motorizace v Evropě a ve světě | |
---|---|
Dne 2011-01-23 napsal drobektruck | |
Přečteno: 9589 x | |
Od kočáru k automobilu První část.. |