Náš partner pro povinné ručení pojišťovací auto makléř. www.auto-makler.cz
>>> více ... <<<
de vlajka Dnes je: čtvrtek 28.03.2024 :: Svátek má: Soňa, zítra: Taťána   
VW OLDIES CLUB
Přihlásit se Uživatelské jméno: Heslo:
Registrace :: Ztracené heslo
Pro správné a funkční přihlášení je nutné mít ve svém prohlížeči zapnuté cookies!! Jak zapnout cookies?
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele!
 
Úvodní strana VW OLDIES CLUB Srazy STAŘEŠINEK Fórum Články Fotogalerie Kalendář Uživatelé Odkazy Kontakt VW Oldies on Google+ VW Oldies on FACEBOOK

Jiné weby

Náhodné foto

Návštěvy

ONLINE: 81

DNES: 193
CELKEM: 894999

Web spuštěn 20.1.07 22:00
Na nové adrese: 11.1.08 1:00

Uživatelé

Registrováno: 662
Přítomno: 0
Nejnovější: Pajisb

ONLINE UŽIVATELÉ:

Rekordy návštěv:
Zároveň připojeno: 394
Za 1 den: 3402
Zároveň přihlášených členů: 13

Naše B3

Když jsme si pořídili náhradu za dosloužilou B2 ...


Dlouho tomu, co nám sloužil passat B2 variant (1.6TD), společně s transporterem T3. Pašík si své mnohonásobně odpracoval, zažil i pár "ťukanců", které díky kvalitní konstrukci přežil. Bohužel nekdy v říjnu odešel transportér, krátce na to jsme objevili smrtelnou závadu, kvůli které musel dojezdit i pašík. Tedy, byl nuceně odstaven z provozu. Ještě by zvládal jízdu, ale není to na dlouhé cesty a spíš prázdný. Bohužel se jedna z nehod podepsala na horním uložení pravého zadního tlumiče - a celé to urezlo a jentak se to tam houpe. Zatím to tedy ještě kousíček drží, ale jezdit s tím, tak se neví dne ni hodiny, kdy to proleze úplně.

Tedy, rozhodli jsme se hledat náhradní rodinný vůz. A našli jsme. Místní trhovci zrrovna prodávali Passata B3 1.9TD sedan, za krásných 10.000,- Bylo to sice s jedním ALE - autpo asi rok a půl stálo, zamrzla jim tam nafta, plus to bylo zahrnuto sněhem a tím se podařilo ulomit přední lízátko. Nic hrozného, koupili jsme.

Na místě jsme trochu dofoukli gumy, aby se dalo dojet alespoň na blízkou benzinku, a vyjelo se dofouknout kola. Co čert nechtěl, nefungovali stěrače, ani ofuky skel a zrovna se zamlžilo čelní sklo. Táta tedy zastavil, že si sklo očistí, aby viděl, ale neočistil jej celé, takže si nevšil, že pravou stranou je hodně blízko lampy. Plnej rejd, začal se rozjíždět a BUM... promáčklý pravý přední blatník. No, tak fajn, stejně se s tím jelo hned do servisu...

Udělaly se rozvody, vyměnila pojistka ventilátoru topení, vyměnil blatník, vyměnil olej, svařilo se ulomené táhlo stěračů a jak jezdí

Dnes jsme odstraňovali jeden z problémů, stále foukal teplý vzduch na nohy: rozlámané držáčky bowdenů u koleček regulace. Taknějak to drží, ale do budoucna budeme potřebovat v dobrém stavu. Při tom jsme však zjistili zajímavou věc. To že v autě byl autoalarm víme dobře, ale když jsme šli po jednom z drhnoucích bowdenů, zjitil jsem, že tam alarm stále je.. a když jsem vytáhl krabičku řídící jednotky ven, čekalo nás milé překvapení - ta krabička hořela plamenem! Tedy, nekdy dřív, ale nekdo tomu vyměnil pojistky a ono to zas mělo chuť chytnout, mohl by být docela problém. Tak jsem všechny památky po alarmu radši uštípal a je klid . Bohužel jsme ještě zjistili, že máme krapejtek rozlámanej středovej tunel v okolí zadního popelníku (včetně), tak jestli má někdo na prodej za rozumnou cenu v šedomodré barvě, hlaste se ...

Doufám, že to autíčko najede ještě hooodně moc kilometrů.


Edit: toto auto již nejede. A nikdy nepojede. Viz B3 KILLER

Naši partneři

Dostupnost podle Monitoring-serverů.cz
 
Copyright © VW OLDIES club o.s. :: V roce 2009 vytvořil Ferror - ferror( at )seznam.cz
Icons from: http://www.famfamfam.com , http://grafika.profitux.cz