![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
N | N | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | N |
13 | 14 | 15 | 16 | N | 18 | S |
S | 21 | S | 23 | 24 | N | 26 |
27 | S | |||||
N = Narozeniny S = Svátek A = Akce, upozornění |
Z historie vzniku automobilů. Od prvních experimentů po automobil, jak jej známe
![]() | Historie motorizace-Rakousko |
---|---|
Dne 2011-12-28 napsal drobektruck | |
Přečteno: 2008 x | |
Historie motorizace-Československo | |
---|---|
Dne 2011-01-23 napsal drobektruck | |
Přečteno: 10675 x | |
Díl druhý:. Vývoj automobilů od Rakouska-Uherska po druhou světovou válku |
Historie motorizace v Evropě a ve světě | |
---|---|
Dne 2011-01-23 napsal drobektruck | |
Přečteno: 9586 x | |
Od kočáru k automobilu První část.. |