
![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
NS | N | NS | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | S | N | 10 |
11 | N | NS | 14 | S | S | 17 |
18 | 19 | 20 | S | NS | S | N |
S | 26 | 27 | N | N | 30 | 31 |
N = Narozeniny S = Svátek A = Akce, upozornění |
Z historie vzniku automobilů. Od prvních experimentů po automobil, jak jej známe
![]() | Historie motorizace-Rakousko |
---|---|
Dne 2011-12-28 napsal drobektruck | |
Přečteno: 1991 x | |
Historie motorizace-Československo | |
---|---|
Dne 2011-01-23 napsal drobektruck | |
Přečteno: 10662 x | |
Díl druhý:. Vývoj automobilů od Rakouska-Uherska po druhou světovou válku |
Historie motorizace v Evropě a ve světě | |
---|---|
Dne 2011-01-23 napsal drobektruck | |
Přečteno: 9574 x | |
Od kočáru k automobilu První část.. |