Náš partner pro povinné ručení pojišťovací auto makléř. www.auto-makler.cz
>>> více ... <<<
de vlajka Dnes je: čtvrtek 13.06.2024 :: Svátek má: Antonín, zítra: Roland   
VW OLDIES CLUB
Přihlásit se Uživatelské jméno: Heslo:
Registrace :: Ztracené heslo
Pro správné a funkční přihlášení je nutné mít ve svém prohlížeči zapnuté cookies!! Jak zapnout cookies?
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele!
 
Úvodní strana VW OLDIES CLUB Srazy STAŘEŠINEK Fórum Články Fotogalerie Kalendář Uživatelé Odkazy Kontakt VW Oldies on Google+ VW Oldies on FACEBOOK

Jiné weby

Náhodné foto

Návštěvy

ONLINE: 1

DNES: 24
CELKEM: 930533

Web spuštěn 20.1.07 22:00
Na nové adrese: 11.1.08 1:00

Uživatelé

Registrováno: 662
Přítomno: 0
Nejnovější: Pajisb

ONLINE UŽIVATELÉ:

Rekordy návštěv:
Zároveň připojeno: 394
Za 1 den: 9821
Zároveň přihlášených členů: 13

Frood & 1. Passat sraz

Ferror sice už poměrně podrobně o srazu napsal, ale rozhodl jsem, že Vám o této události něco písnu ještě ze svého pohledu...


Ferror sice už poměrně podrobně o srazu napsal, ale rozhodl jsem, že Vám o této události něco písnu ještě ze svého pohledu. Na základě ohlasů na Passat sraz zde na webu jsem dospěl k závěru, že i když anketa vypovídala o větší účasti, srazu se pravděpodobně zúčastní maximálně 4 – 5 majitelů našich oblíbených B2. Rozhodl jsem se tedy, že si vezmu dva dny dovolené (pondělí a úterý) a že spolu s manželkou si uděláme krátkou dovolenou u jejích příbuzných v severních Čechách a že tuto dovolenou odstartujeme právě na srazu ve Veltrusech. Vzápětí se ukázalo, že podobný nápad měl i Ferror, který ovšem dovolenkoval až do dalšího víkendu a cestoval po zemích českých, moravských i slezských. Termín příjezdu do Veltrus jsme tedy měli stanoven a chtěli jsme na srazu zůstat do sobotního odpoledne, abychom se mohli pokochat KaCzabovým úleťáckým B2, neboť jsme i přes KaCzabovo upozornění, že jeho účast není jistá, doufali, že se nakonec objeví. Následovalo rozhodnout, po jaké trase se vydáme. Vzhledem k negativní zkušenosti s cestování do severních Čech z loňského léta, kdy jsme jeli bez dálniční známky po „staré silnici“ na Prahu a následně přes Mělník, Litoměřice a Lovosice do Teplic přes „milión“ vesniček se samým 30 km omezením rychlosti a vzhledem k tomu, že od zimy je zprovozněna dálnice na Prahu už od Pardubic, resp. Hradce Králové, rozhodli jsme se zakoupit 7 denní dálniční známku a vyrazit po „highway“ přes Prahu do Veltrus. Volba se ukázala jako velice rozumná, oproti loňskému roku jsme zaznamenali výraznou úsporu času a určitě také pohonných hmot. Přece jen 120 km/hod po dálnici je o něco lepší než 30 km/hod v obci . Plánovali jsme vyrazit v pátek kolem páté hodiny odpoledne. Shodou okolností jsem chtěl den před odjezdem zajet autem do obchodu a po příchodu do garáže jsem zjistil, že mám defekt na přední m pravém kole. Následovala blesková výměna za rezervu a návštěva pneuservisu kousek od místa bydliště. Takže v pátek odpoledne po příchodu z práce stačilo pouze zajet do servisu pro opravené kolo, nahodit jej zpět na pašíka a vyrazit. I přes trochu chaotické značení napojení na dálnici ve směru od Pardubic se toto nakonec podařilo a za cca dvě hodinky svižné jízdy jsme sjížděli z dálnice nedaleko od Veltrus. Kemp jsme zdárně nalezli na první pokus a začali jsme pátrat po Ferrorově modrém expolizei B2. Když jsme zjistili,že se v kempu zatím nenalézá a na telefonu je nedostupný, riskli jsme to a ubytovali se doufajíc, že se brzy ukáže. Bez problémů jsme objevili skupinu passatů mezi chatkami (vesměs B5) a zakotvili nedaleko od nich poblíž břehu řeky. Následně se podařilo spojit se s Ferrorem, který se řítil ve směru od Lidic. Zašli jsme zatím do hospůdky na večeři a pivko a čekali na něj. Zbytek vesměs věrně popsal Ferror ve svém článku o passat srazu, takže to tu opakovat nebudu. Jen poznamenám, že druhý den ráno cca kolem osmé jsem usoudil, že se Ferror určitě již „vyspinkal do růžova“ a vzbudil jej zaklepáním na okno jeho pašíka (Ferror to označil jako teroristický akt ) Následovalo: postávání u pašíků a vzájemné srovnávání, předání náhradního dílu do mého kokpitu od Ferrora, domluva dalších ND, společné foto a po poledni pak odjezd dál na dovolenou směr Teplice a Krupka, což byl náš cíl cesty. Cesta byla v pohodě, až na událost cca 5 km od Krupky, kdy nás v jedné vesničce málem „rozstřelil“ řidič fabie. Patrně v mikrospánku se vydal do protisměru, a kdyby se neodrazil od obrubníku na naší straně zpět, měli bychom ho asi v „čumáku“. Zastavil v podstatě vedle nás, bylo to opravdu o fous, ale naštěstí to dobře dopadlo. Na fábce si zrušil komplet kolo a část nárazníku. Pak už jsme zdárně dorazili do Krupky. V pondělí jsem v blízkém pneuservisu zvládl výměnu pneu na zadní nápravě, které už byly, nutno přiznat, nevyhovující. Úterní cesta zpět do Pardubic byla klidná a poměrně rychlá, cca necelé 2 a půl hodiny. Kdyby dálnice začínala už v Teplicích a ne až v Lovosicích, byly by to krásné dvě hodiny. V úterý večer se mi ohlásil Ferror, že je v blízkém kempu v Bohdanči, druhý den po práci jsem se s ním tedy sešel ještě na pivku v centru Pardubic a to bylo zatím mé poslední osobní setkání s „bédvojkařem“. Pro těch několik fotografií, které jsem na srazu pořídil mrkněte do fotogalerie [a href='?file=fotogalerie&read=no&gallery=5' target='_blank']zde[/a]

Související články

1. Passat sraz od Ferror
Srazili jsme se po osmé-aneb Stařešinky 8 od drobektruck

Naši partneři

Dostupnost podle Monitoring-serverů.cz
 
Copyright © VW OLDIES club o.s. :: V roce 2009 vytvořil Ferror - ferror( at )seznam.cz
Icons from: http://www.famfamfam.com , http://grafika.profitux.cz