![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
![]() |
![]() |
Brouk, Caddy, Derby, Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, ... | µCHAT: Přístup do µChatu je omezen jen pro přihlášené uživatele! |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
N | N | 3 | N | |||
5 | N | 7 | 8 | S | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | N | 16 | S | 18 |
NS | N | N | 22 | NS | S | S |
N | S | 28 | S | 30 | ||
N = Narozeniny S = Svátek A = Akce, upozornění |
Z historie vzniku automobilů. Od prvních experimentů po automobil, jak jej známe
![]() | Historie motorizace-Rakousko |
---|---|
Dne 2011-12-28 napsal drobektruck | |
Přečteno: 1950 x | |
Historie motorizace-Československo | |
---|---|
Dne 2011-01-23 napsal drobektruck | |
Přečteno: 10626 x | |
Díl druhý:. Vývoj automobilů od Rakouska-Uherska po druhou světovou válku |
Historie motorizace v Evropě a ve světě | |
---|---|
Dne 2011-01-23 napsal drobektruck | |
Přečteno: 9540 x | |
Od kočáru k automobilu První část.. |